Για το συγγενές έντυπο της AUTO BILD, που εμβαθύνει στα εκτός δρόμου αυτοκίνητα και τα SUV, το AUTO BILD ALLRAD, ένα Audi Q5 2.0 TDI με κιβώτιο DSG βρισκόταν έως την άνοιξη του 2020 σε test διαρκείας για περισσότερα από 60.000 χιλιόμετρα. Οι συνάδελφοί μας απολάμβαναν την πάντα οικονομική οδήγηση και επαινούσαν το υψηλό επίπεδο άνεσης. Εντάξει, κανείς μας δεν αμφέβαλε αν το αυτοκίνητο της δοκιμής μας εφοδιαζόταν με την προαιρετική αερανάρτηση.
Σε ό,τι αφορά την ποιότητα κατασκευής του SUV, που κατασκευαζόταν στο Μεξικό, από την άλλη, δεν υπήρχε σχεδόν τίποτα να του καταλογίσουμε. Μόνο η ελαφρώς υψηλότερη κατανάλωση λαδιού ήταν αισθητή, αφού ο TDI απαιτούσε κατά μέσο όρο 0,5 λίτρα κάθε 7.500 χιλιόμετρα. Αυτή η τιμή είναι αποδεκτή, ακόμη, αλλά δεν είναι και η καλύτερη δυνατή, αφού, κατά κανόνα, οι σύγχρονοι κινητήρες απαιτούν κατά πολύ λιγότερο λιπαντικό.
ΚαθΆ ύψος ρύθμιση έδρας καθισμάτων
Η όχι αποτελεσματική καθοδήγηση του μοχλού ρύθμισης του ύψους των καθισμάτων μάς έκανε εντύπωση στο test διαρκείας.
Χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων
Ο συμπλέκτης και το κιβώτιο ταχυτήτων... ταλαιπωρούνται από την υψηλή τιμή της ροπής, ιδιαίτερα κατά τη ρυμούλκηση ενός φορτίου.
Χειριστήρια ηλεκτρικών παραθύρων
Έκαναν τα... δικά τους στο αυτοκίνητο της δοκιμής μας, μιμούμενα μοντέλα της VW από τα τέλη της δεκαετίας του 1990. Εκνευριστικό, έπειτα από μόλις τρία χρόνια.
Κατανάλωση λαδιού
Η κατανάλωση λαδιού συνήθως δεν ξεφεύγει. Όμως, η συνεχής επαναπλήρωση είναι ενοχλητική, ειδικά διανύοντας μεγάλες αποστάσεις.
Κατανάλωση-Ρύποι | |
Κατανάλωση δοκιμής | 7,4 l diesel/100 km |
Εκπομπές CO2 | 197 g/km |
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr