Συνήθεις βλάβες- συμπέρασμα

31/5/2021

Μόνο με μικρές βλάβες, η E91 απέσπασε στο test διαρκείας το βαθμό «1» («άριστα» στη Γερμανία).
Από το 2007 έως το 2008 η AUTO BILD φιλοξένησε για το test διαρκείας την 320i Touring, αλλά το μοντέλο, που κυκλοφορούσε πριν από το facelift, με κινητήρα βενζίνης, ισχύος 150 PS. Πάντως, μετά από 100.000 χιλιόμετρα, επικράτησε ο έπαινος. Δεν υπήρξαν αστοχίες ή βλάβες και οι συνάδερφοί μας ενθουσιάστηκαν τότε με το άμεσο τιμόνι, την… πιπεράτη οδική συμπεριφορά, τα υψηλής ποιότητας υλικά στο εσωτερικό και το εξαιρετικά ρυθμισμένο, σχετικά οικονομικό σετ κινητήρα και κιβωτίου, που αποτελείται από ένα τετρακύλινδρο μηχανικό σύνολο και ένα μηχανικό σύστημα μετάδοσης, έξι σχέσεων. Ωστόσο, υπήρχαν παράπονα για την πανοραμική οροφή, η οποία ήταν ενοχλητική ακόμα και μετά από την προσαρμογή της στο συνεργείο, αφού τρεμόπαιζε. Επιπλέον, αρκετοί παραπονέθηκαν για την κάπως τραχιά ανάρτηση.



Μπεκ άμεσου ψεκασμού
Η απόκριση του γκαζιού συνοδεύεται από ταρακούνημα ή ακανόνιστο ρελαντί, προβλήματα, που δεν είναι σπάνια στον εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα «N53», τα οποία υποδεικνύουν ελαττωματικά ακροφύσια ψεκασμού. Για να έχετε μια τάξη μεγέθους, ένα μπεκ κοστίζει στη Γερμανία περίπου 350 ευρώ συμπεριλαμβανομένης της εγκατάστασής του.

Ορατή σκουριά
Τα πάνελ των θυρών στο αυτοκίνητο της δοκιμής μας δεν είχαν σκουριά, αλλά σε μοντέλα πριν από το facelift, αυτά τα σημεία ήταν, έστω και εν μέρει, ήδη… ανθισμένα.

Η καδένα χρονισμού του N47
Η καδένα χρονισμού κροταλίζει συχνά στους diesel με τον εσωτερικό κωδικό N47. Και, δυστυχώς, η BMW δεν ήταν πάντα φιλική, θέτοντας συχνά θέμα για «προβλήματα άνεσης».

Η πολύπλοκη καλωδίωση των ανεμιστήρων
Πρόσφατα έγινε ανάκληση του «ελεγκτή των ανεμιστήρων» εξαιτίας του κινδύνου βραχυκυκλωμάτων. Ελέγξτε, λοιπόν, αν τα μέτρα έχουν υιοθετηθεί και στην BMW που σας ενδιαφέρει.


 

Κατανάλωση-Ρύποι
Κατανάλωση δοκιμής 8,9 l αμόλυβδη 98 RON /100 km
Εκπομπές CO2 213 g/km
Συμπέρασμα
Δε συναρπάζει μόνο ο εξακύλινδρος σε σειρά κινητήρας, αλλά και η ποιότητα μακράς διαρκείας της γενιάς E90, που είναι επίσης σωστή, με εξαίρεση τον diesel N47. Η συμβουλή μας: προτιμήστε μία βενζινοκίνητη προ facelift έκδοση με απλό πολλαπλό ψεκασμό.

Αξιολόγηση
4 αστέρια/5

 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει

BMW : Για service BMW