Σβήνεις το αυτοκίνητο ενώ του «έχεις πιει το αίμα»
Διαβάστηκε από 6668 αναγνώστες - 11/9/2024
Ίδιας λογικής με το ζέσταμα του κινητήρα είναι και το «κρύωμα» του μετά από γρήγορες διαδρομές ή ταξίδια. Μετά από τέτοια οδήγηση, θα πρέπει να αφήνεις το μοτέρ να δουλεύει στο ρελαντί ή σε χαμηλές στροφές ώστε να «πέσει» το λάδι και να μην δημιουργηθούν διάφορα προβλήματα, όπως η παραμόρφωση της κυλινδροκεφαλής ή το φράξιμο των λιπαντικών αγωγών του υπερσυμπιεστή από τον οπτάνθρακα που σχηματίζεται από τα κατάλοιπα του λιπαντικού.
Οδηγείς συνέχεια στα κόκκινα
Η κόκκινη περιοχή στο στροφόμετρο έχει αυτό το χρώμα διότι καλό είναι να αποφεύγουμε να μπαίνουμε. κόμα και ο κόφτης δεν μπορεί να προστατέψει 100% τον κινητήρα, αφού οι κραδασμοί που δημιουργούνται όταν το αυτοκίνητο δουλεύει σε ψηλές στροφές επηρεάζουν την εύρυθμη λειτουργία του. Επίσης όσο πιο «ψηλά» δουλεύει ένα μοτέρ, τόσο πιο πολύ ζεσταίνεται, με ρίσκο να καταρρεύσει η λιπαντική μεμβράνη, κάτι που σημαίνει ότι αν εκείνη τη στιγμή δεν υπάρχει η κατάλληλη ποσότητα λαδιού, τότε η βλάβη είναι σχεδόν αναπόφευκτη.Τέλος καλό είναι να προσέχεις με τις αλλαγές των σχέσεων, π.χ. μην βάλεις 3η αντί για 5η διότι υπάρχει η πιθανότητα το μοτέρ να «στροφάρει» αρκετά ψηλά με δυσάρεστες συνέπειες και έχε πάντα το νου σου να μην σου βάλουν λάθος καύσιμο, ειδικά αν έχεις diesel αυτοκίνητο όπου η είσοδος αναπλήρωσης καυσίμου είναι μεγαλύτερη και χωράει άνετα το πιστόλι της αντλίας βενζίνης.
Δεν θα πας στη κόλαση, αλλά σίγουρα θα πληρώσεις πολλά στο συνεργείο!
5 λεπτά αρκούν για έλεγχο και «σώσιμο» εκατοντάδων ευρώ!
Να είσαι στοργικό με το μοτέρ, μην το «σκίζεις» με το που το βάζεις μπροστά!
Απόφυγε κόκκινες περιοχές και άστο να κρυώσει αν του ήπιες το αίμα!
Εσύ φροντίδα και προδέρμ για τον κινητήρα σου ή ξύλο επειδή αντέχει;
Σελ. 1 | Λάθη που σκοτώνουν τον κινητήρα |
Σελ. 2 | Σβήνεις το αυτοκίνητο ενώ του «έχεις πιει το αίμα» |