Αυτές είναι οι τιμές του ήπια υβριδικού DS 3 στην Ελλάδα
136 ίππους και 230 Nm ροπής.
Δύο εξοπλιστικές εκδόσεις, Bastille και Performance Line.
Πιο γρήγορο με λιγότερη κατανάλωση από το βενζινοκίνητο.
Κινείται και ηλεκτρικά σε χαμηλές ταχύτητες.
Στην ελληνική αγορά το ήπια υβριδικό DS 3
Διαθέσιμο στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου είναι το ήπια υβριδικό DS 3 με ισχύ 136 ίππων. Από 32.800 ευρώ ξεκινά το κόστος απόκτησης, ενώ το μοντέλο προσφέρεται σε δύο εκδόσεις εξοπλισμού, τις Bastille και Performance Line, όπως ανακοίνωσε η αντιπροσωπεία.
Με 136 ίππους και 230 Nm ροπής
Το ήπια υβριδικό σύστημα αποτελείται από έναν τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων (136 ίππους και 230 Nm ροπής), ο οποίος συνδυάζεται με ένα νέο εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (e-DCS6) που ενσωματώνει ηλεκτροκινητήρα 28 ίππων και 55 Nm ροπής. Μια μπαταρία ιόντων λιθίου 0,9 kWh τροφοδοτεί το αυτοφορτιζόμενο ηλεκτρικό σύστημα.
Η DS υποστηρίζει πως χάρη στο νέο ηλεκτροκίνητο σύστημα 136 ίππων και 230 Nm ροπής, το DS 3 σε σύγκριση με το βενζινοκίνητο μοντέλο PureTech 130, κατεβάζει την κατανάλωση καυσίμου σχεδόν 20%, ενώ μειώνει και τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2) κατά 27 γραμ./χλμ. σε 112 γραμ./χλμ. Παράλληλα, το DS 3 γίνεται πιο γρήγορο, κατεβάζοντας το 0-100 χλμ./ώρα κατά 1,2 δευτερόλεπτα στα 8,4 δευτερόλεπτα, σε σύγκριση πάντα με την αντίστοιχη βενζινοκίνητη έκδοση των 130 ίππων.
Κινείται και ηλεκτρικά σε χαμηλές ταχύτητες
Η DS εκτιμά πως το ήπια υβριδικό DS 3 μπορεί να κινείται μέσα στην πόλη αμιγώς ηλεκτρικά και παράλληλα αθόρυβα στο 50% κάθε διαδρομής. Έτσι, η γαλλική μάρκα εγκατέστησε το σύστημα Acoustic Vehicle Alerting System (AVAS), το οποίο ενεργοποιείται σε ταχύτητες έως 30 χλμ./ώρα, ώστε να προειδοποιεί πεζούς και δικυκλιστές στο πέρασμά του.
Δύο εξοπλιστικές εκδόσεις, Bastille και Performance Line
Στην ελληνική αγορά, το DS 3 Hybrid 136 e-DCS6, στην εισαγωγική έκδοση, Bastille κοστίζει από 32.800 ευρώ, ενώ το ποσό απόκτησης αυξάνεται στις 33.800 ευρώ για την πλουσιότερη έκδοση Performance Line.