![BYD: Σε επαφές με ευρωπαϊκές μάρκες για να πουλήσει πιστώσεις άνθρακα BYD: Σε επαφές με ευρωπαϊκές μάρκες για να πουλήσει πιστώσεις άνθρακα](/jpg/news/700/byd-emmision-14225.jpg)
BYD: Σε επαφές με ευρωπαϊκές μάρκες για να πουλήσει πιστώσεις άνθρακα
Η BYD έχει ξεκινήσει τις επαφές με ευρωπαϊκές μάρκες για να πουλήσει πιστώσεις
Ένα στέλεχος της BYD στην Ευρώπη γνωστοποίησε την πληροφορία
Στα 95 ευρώ ανά γραμμάριο CO2 το πρόστιμο
Στέλεχος της BYD αποκάλυψε την πληροφορία
Τα υπέρογκα πρόστιμα της Ευρωπαϊκής Ένωσης στις εταιρείες που ο στόλος τους ξεπερνά τα όρια των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα τα οποία ορίζουν οι κανονισμοί, είναι ένα από τα βασικά προβλήματα που πρέπει να ξεπεράσουν. Ως αποτέλεσμα στρέφονται στις μάρκες που διαθέτουν πολλά αυτοκίνητα μηδενικών ή εξαιρετικά χαμηλών εκπομπών ρύπων, οι οποίες πουλούν πιστώσεις και τις βοηθούν να αποφύγουν ή να μειώσουν τα πρόστιμα που θα πληρώσουν.
Η BYD είναι μία από αυτές τις μάρκες και σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες φέρεται να βρίσκεται σε επαφές για να σχηματίσει μια ομάδα με ευρωπαϊκές μάρκες και να τους πουλήσει πιστώσεις άνθρακα για τις εκπομπές ρύπων το 2025. Την είδηση αυτή αποκαλύπτουν Μέσα του εξωτερικού, επικαλούμενα δηλώσεις του εκπροσώπου της κινεζικής μάρκας, Alfredo Altavilla. «Είμαστε σε συζητήσεις, είμαστε σε καλό δρόμο», δήλωσε ο Alfredo Altavilla.
Έχουν ξεκινήσει τις επαφές οι μάρκες
Αν και το στέλεχος της BYD δεν είπε περισσότερα, νωρίτερα φέτος, έγινε γνωστό πως η μάρκες σχημάτισαν δύο ομάδες αναφορικά με τους ρύπους, μία μεταξύ Stellantis, Toyota, Ford, Mazda, Subaru και Tesla και μία άλλη μεταξύ Mercedes-Benz, Polestar, Volvo και smart. Από κει και πέρα, η BMW, ο Όμιλος Volkswagen και ο Όμιλος Renault είναι οι μοναδικοί που δεν έχουν ενταχθεί σε κάποια ομάδα.
Στα 95 ευρώ ανά γραμμάριο CO2 το πρόστιμο
Για το 2025, οι μάρκες πρέπει να ενημερώσουν την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για τις συμφωνίες που θα συνάψουν έως τις 3 Δεκεμβρίου.
Οι στόχοι της ΕΕ για τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2) για το 2025 είναι περίπου 15% χαμηλότεροι από τα επίπεδα του 2021. Όποια εταιρεία δεν καταφέρει να πιάσει τους στόχους των ρύπων, θα πληρώνει πρόστιμο 95 ευρώ ανά όχημα, για κάθε γραμμάριο CO2 που θα είναι πάνω από το όριο.