Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
DS 3 και DS 4: Νέο υβριδικό μοτέρ 136 ίππων!
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

DS 3 και DS 4: Νέο υβριδικό μοτέρ 136 ίππων!

5/4/2024

Νέος ήπια υβριδικός και αυτοφορτιζόμενος κινητήρας για τα DS 3 και DS 4.
Με 136 ίππους και 230 Nm ροπής.
Πιο γρήγορα και πιο οικονομικά σε κατανάλωση.
Κινούνται και ηλεκτρικά σε χαμηλές ταχύτητες.

Αξιζει να μαθετε

Νέος ήπια υβριδικός και αυτοφορτιζόμενος κινητήρας για τα DS 3 και DS 4

Το ήπια υβριδικό σύστημα του Ομίλου Stellantis, το οποίο προσφέρει 136 άλογα και αμιγώς ηλεκτρική κίνηση σε χαμηλές ταχύτητες απέκτησαν τα DS 3 και DS 4. Ως εκ τούτου, αμφότερα γίνονται πιο γρήγορα και οικονομικά σε κατανάλωση καυσίμου σε σύγκριση με τις βενζινοκίνητες εκδόσεις τους. Ανακοινώθηκαν οι πρώτες ευρωπαϊκές τιμές, κάνοντας την αρχή από τη γαλλική αγορά.

Με 136 ίππους και 230 Nm ροπής

Το αυτοφορτιζόμενο ήπια υβριδικό σύστημα είναι το ίδιο τόσο στο DS 3 όσο και στο DS 4. Μέχρι σήμερα το έχουμε δει και σε άλλα αυτοκίνητα μαρκών που ανήκουν στον Όμιλο Stellantis, όπως στα Opel Astra, Peugeot 3008 και 5008, Citroen C5 Aircross, C4 και C4 X. Όπως σε όλα, έτσι και στα DS 3 και DS 4, το σύστημα αποτελείται από έναν τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων (136 ίππους και 230 Nm ροπής), σε συνδυασμό με ένα νέο εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (e-DCS6) που ενσωματώνει ηλεκτροκινητήρα 28 ίππων και 55 Nm ροπής. Μια μπαταρία ιόντων λιθίου 0,9 ​​kWh τροφοδοτεί το αυτοφορτιζόμενο ηλεκτρικό σύστημα.

Πιο γρήγορα και πιο οικονομικά σε κατανάλωση

Η DS υποστηρίζει πως χάρη στο νέο ηλεκτροκίνητο σύστημα 136 ίππων και 230 Nm  ροπής, το DS 3 σε σύγκριση με το βενζινοκίνητο μοντέλο PureTech 130, κατεβάζει την κατανάλωση καυσίμου σχεδόν 20%, ενώ μειώνει και τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2) κατά 27 γραμ./χλμ. σε 112 γραμ./χλμ. Το DS 4 βλέπει την κατανάλωση καυσίμου να βελτιώνεται έως και 16% και τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2) κατά 15% ήτοι στα 116 γραμ./χλμ. Παράλληλα τα δύο μοντέλα γίνονται και πιο γρήγορα, με το DS 3 να κατεβάζει το 0-100 χλμ./ώρα κατά 1,2 δευτερόλεπτα στα 8,4 δευτερόλεπτα και το DS 4 κατά 1,2 δευτερόλεπτα, στα 10,4, σε σχέση με τις αντίστοιχες βενζινοκίνητες εκδόσεις των 130 ίππων.

Κινούνται και ηλεκτρικά σε χαμηλές ταχύτητες

Η DS εκτιμά πως τα ήπια υβριδικά DS 3 και DS 4 θα μπορούν να κινούνται μέσα στην πόλη αμιγώς ηλεκτρικά στο 50% κάθε διαδρομής. Από τη στιγμή που τα δύο μοντέλα θα μπορούν να κινηθούν ηλεκτρικά και κυρίως αθόρυβα, η μάρκα εγκατέστησε το σύστημα Acoustic Vehicle Alerting System (AVAS), το οποίο ενεργοποιείται σε ταχύτητες έως 30 χλμ./ώρα, ώστε να προειδοποιεί πεζούς και δικυκλιστές.

...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις