Δίχως διόδια για τρία ακόμα χρόνια σε Βαρυμπόμπη και Αγ. Στέφανο
Πήρε παράταση έως το τέλος του 2027 και βλέπουμε
Θα πάρει αποζημίωση 12,7 εκατ. ευρώ από το Δημόσιο η παραχωρησιούχος εταιρεία
Σε τρεις δόσεις η καταβολή της
Συνεχίζουν χωρίς διόδια Βαρυμπόμπη, Αγ. Στέφανος, Χαλκίδα
Χωρίς πληρωμή διοδίων θα συνεχίσει να γίνεται η διέλευση των οχημάτων για τα επόμενα τρία χρόνια από την Βαρυμπόμπη, τον `Aγιο Στέφανο και τη Χαλκίδα. Αυτό αποφάσισε το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, υπογράφοντας νέα παράταση στη σύμβαση με την παραχωρησιούχο εταιρεία Νέα Οδό, η οποία ωστόσο θα εισπράξει νέα αποζημίωση από το ελληνικό δημόσιο.
Πήρε παράταση έως το τέλος του 2027 και βλέπουμε
Οι έντονες αντιδράσεις από τις δημοτικές αρχές Κηφισιάς και Διονύσου, αλλά και όσων μετακινούνται καθημερινά στις περιοχές αυτές, οδήγησε το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών στην απόφαση της παράτασης. Έτσι, έως τις 31 Δεκεμβρίου 2027 δεν θα προχωρήσει η τοποθέτηση και λειτουργία πλευρικών σταθμών διοδίων στους τρεις προαναφερόμενους κόμβους.
Θα πάρει αποζημίωση 12,7 εκατ. ευρώ από το Δημόσιο η παραχωρησιούχος εταιρεία
Σύμφωνα με όσα αναφέρει το «Έθνος», η απόφαση αυτή συνοδεύεται από την καταβολή περίπου 12,7 εκατομμυρίων ευρώ, χρήματα τα οποία θα δοθούν από το ελληνικό δημόσιο ως αποζημίωση στην παραχωρησιούχο εταιρεία Νέα Οδό την προσεχή τριετία.
Βάσει της νέας συμφωνίας, η προθεσμία ολοκλήρωσης των εργασιών οι οποίες έχουν μετατεθεί άλλες δύο φορές και αφορούν στους Ανισόπεδους Κόμβους Βαρυμπόμπης, Καλυφτάκη και Αγίου Στεφάνου καθώς και του Μετωπικού Σταθμού Διοδίων στον Κλάδο Σχηματάρι – Χαλκίδα, παρατείνεται μέχρι και την 31η Δεκεμβρίου 2027. Για τη νέα καθυστέρηση ορίστηκαν οι εξής αποζημιώσεις σε κατασκευαστή και παραχωρησιούχο:
- Πρόσθετη αποζημίωση στον κατασκευαστή λόγω της παράτασης του χρόνου εκτέλεσης των εργασιών, από 01-01-2025 έως 31-12-2027 με ποσό 11.732.496 ευρώ (το αίτημα του παραχωρησιούχου αφορούσε ποσό ύψους 17.682.836,25 ευρώ). Επισημαίνεται μάλιστα ότι σε ό,τι αφορά στη δαπάνη αποζημίωσης Κατασκευαστή λόγω μεταγενέστερης υλοποίησης του έργου, αυτή θα εξεταστεί και θα προσδιοριστεί, με βάσει τα πραγματικά δεδομένα μεταβολής του ΔΤΚ, κατά το χρόνο κατασκευής του.
- Πρόσθετη αποζημίωση στον παραχωρησιούχο για το ίδιο διάστημα ύψους 996.218 ευρώ (ο παραχωρησιούχος είχε αιτηθεί αποζημίωση ύψους 1.863.468 ευρώ).