Mercedes CLA 250e: Coupe κυρία που καίει 2,5 λίτρα.
Είναι coupe, τετράπορτη και luxury.
Κάνει 75 χλμ. μόνο με ηλεκτρικό ρεύμα, καίει 2,5 λτ. μέσα στην πόλη!
Με 218 άλογα και 0-100 σε 7,6 δλ.
Έχει το μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ της κατηγορίας!
Είναι coupe, τετράπορτη και luxury
Η Mercedes CLA 250e ξεχωρίζει από μακριά. Η coupe σιλουέτα της την κατατάσσει ως ένα από τα πιο εντυπωσιακά μικρομεσαία μοντέλα, ενώ οι τέσσερις πόρτες κάνουν εύκολη την πρόσβαση στις πίσω θέσεις. Ταυτόχρονα οι καθαρές γραμμές που τρέχουν το αμάξωμα δημιουργούν ένα κομψό, luxury και ταυτόχρονα minimal αποτέλεσμα που αντικατοπτρίζει το DNA της γερμανικής εταιρείας. Την, αν μη τι άλλο, επιβλητική εικόνα της ολοκληρώνουν οι αιχμηροί προβολείς και η μυώδης πόρτα του πορτ-μπαγκάζ με τη δυναμική σχεδίαση.
Κάνει 75 χλμ. με ηλεκτρικό ρεύμα, καίει 2,5 λτ. μέσα στην πόλη
Η Plug-In φύση της βοηθάει την Mercedes CLA 250e να είναι άκρως οικονομική σε όλες τις συνθήκες. Η μπαταρία ωφέλιμης χωρητικότητας 11,5kWh επιτρέπει στο μοντέλο να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά για έως και 75 χλμ., ένα νούμερο που σίγουρα καλύπτει με άνεση τις καθημερινές διαδρομές του μέσου οδηγού, κάνοντας την ανάγκη για ορυκτό καύσιμο σχεδόν μηδενική. Ακόμα όμως κι αν ενεργοποιηθεί το θερμικό μοτέρ η κατανάλωση δεν πρόκειται να ξεπεράσει τα 5,2 λίτρα σε μεικτές συνθήκες, ενώ θα παραμείνει κοντά στα 2,5 σε αστικό περιβάλλον.
Με 218 άλογα και 0-100 σε 7,6 δλ.
Το Plug-In σύστημα της Mercedes CLA 250e αποτελείται από ένα turbo θερμικό μοτέρ 1,33 λίτρων, που αποδίδει 163 ίππους και 270Nm ροπής, κι ένα ηλεκτροκινητήρα 109 ίππων, με τη συνολική ισχύ να αγγίζει τους 218 ίππους και τα 450Nm ροπής. Η ιπποδύναμη γίνεται αισθητή και στο δρόμο, όπου το μοντέλο χρειάζεται 7,6 δλ. για να ολοκληρώσει το 0-100 χλμ./ώρα, 3,9 δλ. για το 60-100 και 4,7 δλ. για το 80-120, με την τελική να ορίζεται στα 229 χ.ω.α.
Έχει το μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ της κατηγορίας!
Αν και είναι coupe και Plug-In έχει το μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ της κατηγορίας, με 390 λίτρα! Μπορεί σαν νούμερο να μην εντυπωσιάζει αλλά για ένα μικρομεσαίο sedan με μπαταρία στο πίσω μέρος που κλέβει χώρο είναι αρκετά καλό, με το βολικό του σχεδιασμό να επιτρέπει την πλήρη αξιοποίηση του.
Σελ. 2 | Εσωτερικό γεμάτο πολυτέλεια και digital στοιχεία |
Σχολιάστε |