Επαναστατικό «όχι» στην απαγόρευση θερμικών κινητήρων
22/4/2022
Πλήρως αντίθετη με την απαγόρευση των κινητήρων εσωτερικής καύσης, είναι πλέον η Γερμανία και η Ιταλία. Η μεταστροφή αυτή μπορεί να αλλάξει τα δεδομένα που έχουν διαμορφωθεί μέχρι τώρα με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;
Βάζει φρένο στην Ε.Ε. η Γερμανία και η Ιταλία
Την πλήρη αντίθεση τους με την απαγόρευση των θερμικών κινητήρων, βροντοφωνάζει πλέον η Γερμανία και η Ιταλία. Σε άτυπη συνάντηση της Κομισιόν που πραγματοποιήθηκε στο Παρίσι, οι υπουργοί Μεταφορών των δύο χωρών, εκφράσανε ανοιχτά πλέον, την άποψη πως δεν συμφωνούν με τις οδηγίες της Ε.Ε.
Όχι στην απαγόρευση των θερμικών κινητήρων
Ο Γερμανός υπουργός Volker Wissing, τάχθηκε κατά της πρότασης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής να σταματήσουν οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων diesel και βενζίνης, το 2035. Την άποψη του Γερμανού υπουργού, υποστήριξε και ο Ιταλός υπουργός, Roberto Cingolani, και όλοι περιμένουν πως θα βρεθούν και άλλοι υποστηρικτές. Το σενάριο να ανοίξει ο ασκός του Αιόλου, από τις μεγαλύτερες αγορές αυτοκινήτου, είναι πλέον πολύ πιθανό!
Τα συνθετικά καύσιμα είναι η λύση
Ο Γερμανός υπουργός υποστήριξε πως, θα επιτρέψουν την πώληση αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης και μετά το 2035, παρά τις οδηγίες της Ευρωπαικής Επιτροπής. Τόνισε μάλιστα, πως οι θερμικοί κινητήρες με χρήση συνθετικών καυσίμων, είναι πολύ καθαροί και δεν μολύνουν το περιβάλλον. Πρότεινε λοιπόν, η Επιτροπή να εξετάσει ξανά το θέμα και να αλλάξει τις οδηγίες της, για να συνεχίσουν να υπάρχουν οι κινητήρες εσωτερικής καύσης στην αγορά, με την προυπόθεση να καίνε συνθετικά καύσιμα.
...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν είναι η μόνη λύση
Ο Γερμανός υπουργός υποστήριξε πως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν είναι η μόνη λύση, ενάντια στην μάχη με τους ρύπους τους περιβάλλοντος. Ανέφερε χαρακτηριστικά, πως «Δεν μπορούμε να βασιζόμαστε μόνο στην ηλεκτρική κινητικότητα ή την κινητικότητα υδρογόνου για το μέλλον». Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι ακόμα λίγα, και η είσοδος τους στην αγορά και την συνείδηση των πολιτών, θα αργήσει. Πρότεινε μάλιστα να κλιμακωθεί η διαθεσιμότητα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, σε μεγαλύτερο χρονικό διάστημα από αυτό που έχει μέχρι τώρα προβλεφθεί, ώστε να μην δημιουργηθεί πρόβλημα στην αγορά αυτοκινήτου.
Η Γερμανία και η Ιταλία είναι οι μεγαλύτερες αγορές της Ευρώπης
Αυτό που θα πρέπει να σημειωθεί, είναι πως η Γερμανία αλλά και η Ιταλία, αποτελούν 2 από τις μεγαλύτερες αγορές αυτοκινήτων σε όλη την Ευρώπη. Η διαπραγματευτική τους δύναμη, είναι πολύ ισχυρή και μπορούν σίγουρα να επηρεάσουν με την ανοιχτή αντίθεση τους, στις προτάσεις της Ε.Ε. Στην περίπτωση αυτή, το ντόμινο το εξελίξεων στην αγορά αυτοκινήτου, θα είναι μεγάλο και μπορεί να αλλάξει τα δεδομένα που έχουν τεθεί, εδώ και χρόνια, για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Σήκωσαν το «λάβαρο της επανάστασης» Γερμανοί και Ιταλοί!
Λένε όχι στην απαγόρευση θερμικών κινητήρων.
Προωθούν την λύση των συνθετικών καυσίμων.
Βροντοφωνάζουν πως δεν αποτελεί μοναδική λύση το ρεύμα…
Γερμανία και Ιταλία αποτελούν τις μεγαλύτερες αγορές αυτοκινήτου στην Ευρώπη!
Μήπως η επιρροή Γερμανίας και Ιταλίας, αναγκάσει την Ε.Ε. να αλλάξει την στρατηγική της με τα αυτοκίνητα και τους ρύπους;