autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Ευρώπη: Σήκωσαν κεφάλι τα μικρομεσαία το 1ο 6μηνο του 2024

Ευρώπη: Σήκωσαν κεφάλι τα μικρομεσαία το 1ο 6μηνο του 2024

24/7/2024

Δυναμικό 1ο εξάμηνο για το Volkswagen Golf.
Ανοδικά συνεχίζουν τα μικρά SUV με 1ο το VW T-Roc.
Υποχώρησαν τα οικογενειακά SUV.
Αυξημένες οι πωλήσεις ηλεκτρικών και Plug-in.

Θετικό το 1ο 6μηνο για τις ευρωπαϊκές πωλήσεις αυτοκινήτων

Τα μικρομεσαία ξεχώρισαν απ' όλες τις κατηγορίες αυτοκίνητων το 1ο εξάμηνο του 2024 στις ευρωπαϊκές πωλήσεις, σύμφωνα με όσα αναφέρουν τα προκαταρκτικά στοιχεία της Dataforce, που αντιπροσωπεύουν το 95 τοις εκατό των πωλήσεων στην Ευρωπαϊκή Ένωση, τις χώρες της ΕΖΕΣ και το Ηνωμένο Βασίλειο. Η κατηγορία των μικρομεσαίων/οικογενειακών αυτοκινήτων το πρώτο μισό του 2024 κατάφερε να πουλήσει 837.351 μοντέλα, ποσοστό αυξημένο κατά 11,5% σε σχέση με τον αντίστοιχο εξάμηνο του 2023. Σε απόλυτες τιμές, αυτό αντιπροσωπεύει αύξηση 86.161 μονάδων σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2023.

Δυναμικό 1ο εξάμηνο για το Volkswagen Golf

Η Dataforce αναφέρει πως το Volkswagen Golf με +42% στις πωλήσεις του συντέλεσε στην αύξηση των μικρομεσαίων, αυξάνοντας παράλληλα τις πωλήσεις του σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2023 κατά 37.361 μονάδες (125.591 πωλήσεις το 2024, 88.223 πωλήσεις το 2023). Ακολούθησε, το Skoda Octavia, που σημείωσε άνοδο 26% (102.906 πωλήσεις το 2024, 81.790 πωλήσεις το 2023), ενώ την τριάδα έκλεισε η Toyota Corolla με άνοδο 14% (70.541 πωλήσεις το 2024, 61.958 πωλήσεις το 2023).

Ανοδικά συνεχίζουν τα μικρά SUV με 1ο το VW T-Roc

Από κει και πέρα, άνοδο σημείωσαν και τα μικρά SUV, που αυξήθηκαν κατά 8,6%. Μάλιστα, τα πρώτα δέκα σε πωλήσεις μοντέλα στην συγκεκριμένη κατηγορία, είδαν όλα τις πωλήσεις τους να αυξάνονται! Για την ιστορία να πούμε πως πρώτο ήταν το VW T-Roc (+1,7%), δεύτερο το Toyota Yaris Cross (+3,5%) και τρίτο το Peugeot 2008 (+13,1%).

Υποχώρησαν τα οικογενειακά SUV

Στις κατηγορίες που έχασαν έδαφος στο διάστημα Ιανουαρίου-Ιουνίου 2024, βρίσκουμε τα premium μεγάλα SUV και crossover (-18%), τα μεγάλα SUV και crossover (-9,5%), τα premium μεσαία SUV και crossover (-1,4%), αλλά και τα οικογενειακά SUV και crossover (-0,6%). Ωστόσο, ο μεγάλος χαμένος ήταν το τμήμα πολυτελών σεντάν, το οποίο μειώθηκε κατά 32%.

...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις