Κινητήρες
Διαβάστηκε από 6818 αναγνώστες - 22/1/2015
Το Focus διατίθεται με νέους Euro6
κινητήρες βενζίνης και diesel στην γκάμα του, στοχεύοντας στην μείωση της
κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων. Νέος είναι ο αλουμινένιος 4κύλινδρος 1,5
λτ. EcoBoost βενζινοκινητήρας, που αντικαθιστά τον 1,6 EcoBoost,
και έρχεται με 150 και 182 ίππους και 240 Nm ροπής. Στη γκάμα
προστίθεται ο επίσης αλουμινένιος 1,5 TDCi πετρελαιοκινητήρας με 95
και 120 ίππους με 270 Nm ροπής, αλλά μόλις 3,8 λτ./100 χλμ. κατανάλωση (CO2: 98
γρ./χλμ.). Βελτιώσεις υπάρχουν και στο 2λιτρο TDCi πετρελαιοκινητήρα των 150
ίππων, ο οποίος τώρα έχει 15% χαμηλότερη κατανάλωση. Οι νέοι κινητήρες diesel έχουν νέες προηγμένες τεχνολογίες όπως ο νέος
καταλύτης με παγίδα NOX φτωχού μίγματος για
καθαρότερες εκπομπές ρύπων, αλλά και η επικάλυψη με υλικό Diamond Like Coating (DLC), για μείωση των τριβών. Φυσικά παραμένει στη γκάμα
ο 1,0 EcoBoost με 100 και 125 ίππους, ο οποίος από το 2015 θα έχει
και έκδοση με μόνο 99 γρ. CO2 ανά χλμ., κάνοντας το Focus
το πρώτο μη υβριδικό βενζινοκίνητο μικρομεσαίο χωρίς τέλη.