Η θέση οδήγησης του Focus ήταν και παραμένει εξαιρετική.
Το ηλεκτρικό τιμόνι είναι τώρα πιο ελαφρύ και χρειάζεται λιγότερη προσπάθεια
στο στρίψιμο, αλλά παραμένει γρήγορο και ακριβές. Η ποιότητα κύλισης έχει
βελτιωθεί και είναι από τις καλύτερες στην κατηγορία, μιας και οι επεμβάσεις
στην ηχομόνωση, αλλά και στην ανάρτηση, είναι αποτελεσματικές. Η αναβαθμισμένη
γεωμετρία της ανάρτησης έχει βελτιώσει περαιτέρω την οδική συμπεριφορά του Focus, εξασφαλίζοντας
εντυπωσιακά περιθώρια πρόσφυσης και περιορισμένες κλίσεις στις στροφές. Από
πλευράς κινητήρων, ο ήδη γνωστός μας 1.0 Ecoboost των 125 ίππων παραμένει
εύστροφος και αποδοτικός, ενώ ο νέος 1,5 diesel των 120 ίππων είναι ελαστικός,
με πολιτισμένη λειτουργία και συνεργάζεται άψογα με το 6άρι κιβώτιο,
συνδυάζοντας επιδόσεις και οικονομία.
Copyright © 2024 - autoagora.gr