autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Ανεπίσημο σχέδιο μας δείχνει πως μπορεί να είναι η εμφάνιση της ηλεκτρικής Giulia.

Ανεπίσημο σχέδιο μας δείχνει πως μπορεί να είναι η εμφάνιση της ηλεκτρικής Giulia.

Η Alfa Romeo επιβεβαίωσε τις ηλεκτρικές Stelvio και Giulia

11/3/2024

To 2025 και 2026 έρχονται οι ηλεκτρικές Stelvio και Giulia.
Το 0-100 χλμ./ώρα θα γίνεται σε κάτω από 2 δευτερόλεπτα.
Θα αποφευχθούν οι τεχνολογικές υπερβολές στην καμπίνα όπως οι τεράστιες οθόνες.
Θα λαμβάνουν το νέο λογισμικό STLA Brain.

To 2025 και 2026 έρχονται οι ηλεκτρικές Stelvio και Giulia

Στη δημοσιότητα ήρθαν οι πρώτες πληροφορίες για τη νέα γενιά των Alfa Romeo Stelvio και Giulia, οι οποίες θα αποκτήσουν και επίσημα πλέον αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης. Αμφότερα τα μοντέλα προορίζονται για το 2025 και το 2026, αντίστοιχα και θα έχουν ως βάση τους την πλατφόρμα 800V της Stellantis, STLA Large.

Θα βασίζονται στην πλατφόρμα STLA Large

Τα δύο μοντέλα θα είναι τα πρώτα που θα βασιστούν στην πλατφόρμα STLA Large του Ομίλου Stellantis και θα χρησιμοποιούν ταυτόχρονα ηλεκτρικό σύστημα 800V. Μάλιστα λέγεται πως στις ισχυρές τους εκδόσεις (Quadrifoglio), θα κάνουν το σπριντ 0-100 χλμ./ώρα σε περίπου 2 δευτερόλεπτα, δηλαδή περίπου το μισό χρόνο απ' όσο απαιτούν τα σημερινά αυτοκίνητα με κινητήρα V6.
 
Για τα μηχανικά σύνολα των ηλεκτρικών Stelvio και Giulia δε δόθηκε κάποια πληροφορία. Ωστόσο, το νέο Dodge Charger Daytona, το πρώτο αυτοκίνητο επιδόσεων που χρησιμοποιεί την πλατφόρμα STLA Large αλλά με ηλεκτρικό σύστημα 400V, στην ισχυρότερη έκδοσή του φτάνει με 679 άλογα και 850 Nm ροπής! Χρησιμοποιεί μία μπαταρία 93,9 kWh (καθαρή χωρητικότητα), η οποία προσφέρει αυτονομία 510 χιλιόμετρα στη βασική έκδοση των 502 ίππων. Η φόρτιση γίνεται με έως και 183 kW, επιτρέποντας αναπλήρωση 20-80% σε 27 λεπτά. Από τη στιγμή που η STLA Large πλατφόρμα θα συνδυάζεται με ηλεκτρικό σύστημα 800V, τότε περιμένουμε πως οι ηλεκτρικές Stelvio και Giulia θα φορτίζουν πιο γρήγορα. Ίσως αγγίξουν το επίπεδο φόρτισης της ανανεωμένης Porsche Taycan, η οποία μπορεί τώρα να πάρει έως και 320 kW.

Θα λαμβάνουν το νέο λογισμικό STLA Brain

Οι νέες ηλεκτρικές Stelvio και Giulia θα είναι επίσης οι πρώτες που θα χρησιμοποιήσουν το νέο υπολογιστικό σύστημα STLA Brain της Stellantis, για αναβάθμιση στις τεχνολογίες. Ταυτόχρονα θα είναι σε θέση να δέχονται ασύρματες ενημερώσεις (over-the-air), οι οποίες θα έρχονται κατά καιρούς για να βελτιώνουν ακόμα περισσότερο τις δυνατότητες του αυτοκινήτου.

Θα αποφευχθούν οι τεχνολογικές υπερβολές στην καμπίνα όπως οι τεράστιες οθόνες

Αναφορικά με την καμπίνα, η Alfa Romeo θα εξοπλίσει τις ηλεκτρικές Stelvio και Giulia με οθόνες, αλλά θα αποφύγει τις υπερβολές. Στόχος της είναι να διατηρήσει την καμπίνα εστιασμένη στον οδηγό. Πιθανότατα λοιπόν θα υπάρχει μία οθόνη για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης, αλλά και ένα head-up display.

...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις