autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Η Alfa Romeo περιμένει επιστροφή των σεντάν λόγω ηλεκτροκίνησης!

Η Alfa Romeo περιμένει επιστροφή των σεντάν λόγω ηλεκτροκίνησης!

Διαβάστηκε από 10680 αναγνώστες - 18/12/2023

Δεν ασπάζεται τη μανία με τα SUV η Alfa Romeo.
«Επιστρέφουν τα σεντάν λόγω αεροδυναμικής και ηλεκτρισμού», είπε ο CEO.
Προανήγγειλε τη νέα GTV.
Έτοιμες οι νέες Giulia και Stelvio.

Δεν ασπάζεται τη μανία με τα SUV η Alfa Romeo

Η δημοφιλία των SUV αυξάνεται, αφού όπως αποδεικνύεται η ζήτηση του κόσμου για αυτά μεγαλώνει, όμως η Alfa Romeo δεν είναι διατεθειμένη να μπει σε αυτή τη λογική. Αυτό ανέφερε σε δηλώσεις του ο διευθύνων σύμβουλος της φίρμας, παρόλο που ετοιμάζεται να αποκαλύψει την Milano στις αρχές του 2024. Η ιταλική μάρκα εργάζεται επίσης πάνω στην έλευση της νέας Giulia, ενώ ίσως δούμε και την GTV που ετοιμάζεται για αναβίωση.

«Επιστρέφουν τα σεντάν λόγω αεροδυναμικής», είπε ο CEO

«Δε θέλω να γίνω μάρκα SUV, ακόμα κι αν ο κόσμος μεταβεί στα SUV», είπε ο διευθύνων σύμβουλος της Alfa Romeo, Jean-Philippe Imparato. Μιλώντας στη βρετανική ιστοσελίδα Autocar ο επικεφαλής της ιταλικής μάρκας συνέχισε υπογραμμίζοντας ότι τα σεντάν είναι έτοιμα να κάνουν δυναμική επιστροφή, καθώς ευνοούνται μίας και η πιο αεροδυναμική σχεδίαση (που έχουν σε σχέση με τα SUV) και η ηλεκτροκίνηση πάνε μαζί.

Προανήγγειλε τη νέα GTV

Ο Jean-Philippe Imparato συνέχισε λέγοντας, «να περιμένετε μία Giulia στη γκάμα της Alfa Romeo – και όχι μόνο, γιατί τα επόμενα βήματα που εργαζόμαστε είναι: ποια είναι η απάντηση στην GTV και ποια θα μπορούσε να είναι η απάντηση στο Duetto». Η δήλωση αυτή αφήνει να εννοηθεί ότι το κουπέ και το roadster θα μπορούσαν να αναβιώσουν, αλλά ο Imparato σημείωσε πως τίποτα οριστικό δεν υπάρχει.

Έτοιμες οι νέες Giulia και Stelvio

Σε ότι αφορά τις νέες Giulia και Stelvio που αναμένονται, ο Jean-Philippe Imparato αποκάλυψε πως ο σχεδιασμός και των δύο μοντέλων έχει ολοκληρωθεί και στη μάρκα ετοιμάζονται για να προετοιμάσουν το εργοστάσιό τους στο Cassino για την κατασκευή τους. Τα μοντέλα θα βασιστούν στην πλατφόρμα STLA Medium και θα προσφέρουν αυτονομία 700 χιλιόμετρα. Η βασική Giulia θα μπορούσε να έχει 350 ίππους, ενώ η Veloce 800 άλογα, την ώρα που φήμες αναφέρουν ότι μία έκδοση Quadrifolio με περίπου 1.000 ίππους θα είναι πιθανότατα παρούσα.  

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις