H Hyundai «εισβάλλει» στην Κίνα και υπόσχεται το κορυφαίο ΑΙ
Επενδύει στα φθηνά ηλεκτρικά μοντέλα
Το σύστημα αυτόνομης οδήγησης έχει αναπτύξει η κινεζική Haomo
Το νέο μοντέλο αναμένεται να διατεθεί εντός του 2025
Οι Νοτιοκορεάτες θέλουν να αναπτύξουν δίκτυο συνεργατών εντός της Κίνας
Επενδύει στα φθηνά ηλεκτρικά μοντέλα
Το γνωρίσαμε μέσω ανακοίνωσής της, τώρα όμως αποκτά «σάρκα και οστά». Ο λόγος για το σχέδιο της Huyndai να αποκτήσει το ένα μεγάλο μέρος από το μερίδιο αγοράς της Κίνας, επιλέγοντας μάλιστα να «χτυπήσει» τις εταιρείες της χώρας με το δικό τους νόμισμα: Επενδύοντας σε φθηνά ηλεκτρικά αυτοκίνητα, τα οποία θα είναι προηγμένα τεχνολογικά. Πώς θα επιτευχθεί αυτό; Εξοπλίζοντάς τα με καινοτόμο πρόγραμμα τεχνητής νοημοσύνης.
Το σύστημα αυτόνομης οδήγησης έχει αναπτύξει η κινεζική Haomo
Οι Κορεάτες έχουν συνάψει συνεργασία με την κινεζική start-up εταιρεία Haomo, η οποία δραστηριοποιείται στον τομέα της αυτόνομης οδήγησης και θα αναλάβει τον εξοπλισμό των μοντέλων της Huyndai με το λογισμικό αυτό. Μάλιστα, το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο το οποίο θα κυκλοφορήσει στην ασιατική χώρα, είναι αποκλειστικά σχεδιασμένο για την αγορά αυτή. Πάντως, άσχετα με το πως θα τα πάει στην ασιατική χώρα, οι Ευρωπαίοι οδηγοί «τρελαίνονται» για την τεχνητή νοημοσύνη στα αυτοκίνητά τους!
Το νέο μοντέλο αναμένεται να διατεθεί εντός του 2025
Περισσότερα για τις δυνατότητες των επερχόμενων κυκλοφοριών της Hyundai ως προς το αυτόνομο σύστημα οδήγησης έδωσε ιθύνων της κορεατικής εταιρείας: «Αναμένεται να διατεθεί στην Κίνα εντός του 2025. Το μοντέλο θα είναι εξοπλισμένο με ένα αυτόνομο σύστημα επιπέδου 2.5 (ουσιαστικά πρόκειται για μια προηγμένη έκδοση του επιπέδου 2). Εργαζόμαστε να εντάξουμε το λογισμικό στα αυτοκίνητά μας».
Το λογισμικό αυτό ονομάζεται DriveGPT και όπως μπορεί κανείς να καταλάβει από την ονομασία του, πρόκειται για έμπνευση από το ChatGPT. Μπορεί και ενημερώνεται σε πραγματικό χρόνο, μέσω συλλογής δεδομένων της κυκλοφορίας.
Οι Νοτιοκορεάτες θέλουν να αναπτύξουν δίκτυο συνεργατών εντός της Κίνας
Τα μελλοντικά πλάνα τον Νοτιοκορεατών είναι μεγάλα σε ό,τι αφορά την κινεζική αγορά. Η Hyundai ανέπτυξε ανεξάρτητο κέντρο ερευνών εντός της Σαγκάης, ενώ οι ιθύνοντες της εταιρείας «τρέχουν» έτσι ώστε να δημιουργήσουν ένα δίκτυο προμηθευτών και συνεργατών (στα πλαίσια της δημιουργίας συμφώνου συνεργασίας με την Haomo, η οποία είναι εταιρεία της Κίνας).
Σχολιάστε |