Η Mazda αναμόρφωσε το σήμα της για τη νέα ψηφιακή εποχή!
Απέκτησε επίπεδη μορφή
Κατάλληλο για να ταιριάζει στην ψηφιακή εποχή
Πιθανότατα η Mazda να διατηρήσει και το υπάρχον σήμα
Απέκτησε επίπεδη μορφή
Ύστερα από 28 χρόνια η Mazda ανανέωσε το σήμα της. Η ιαπωνική μάρκα δεν προχώρησε σε σημαντικές αλλαγές, όμως επέλεξε μία πιο επίπεδη σχεδίαση, καθιστώντας το έτσι πιο συμβατό στην εποχή των smartphones και εν γένει της ψηφιακής εποχής. Η ανανέωση του λογότυπου της Mazda, σηματοδοτεί τον πιο σημαντικό επανασχεδιασμό του από το ντεμπούτο του το 1997.
Η Mazda κλείνει 105 χρόνια ζωής
Επί του παρόντος η μάρκα δεν έχει παρουσιάσει το νέο σήμα, αλλά τα ιαπωνικά Μέσα, επιβεβαιώνουν πως η αλλαγή αυτή βρίσκεται ήδη σε ισχύ. Πάντως, η επίσημη ανακοίνωση δεν αναμένεται να καθυστερήσει και υπολογίζεται πως θα γίνει είτε σήμερα (29/1), είτε την Πέμπτη (30/1), όπου η Mazda συμπληρώνει 105 χρόνια ζωής!
Αριστερά βλέπετε το τρέχον σήμα και δεξιά το ανασχεδιασμένο.
Πιθανότατα η Mazda να διατηρήσει και το υπάρχον σήμα
Τα ΜΜΕ της Ιαπωνίας αναφέρουν πως το νέο επίπεδο λογότυπο είναι πιθανό να συνυπάρχει με το τρέχον και να επιλέγεται ανάλογα με την εφαρμογή του. Το νέο λογότυπο έχει χάσει την τρισδιάστατη οπτική του τρέχοντος, οπότε από τη στιγμή που η σχεδίασή του παραμένει ίδια, ίσως η Mazda προτιμάει για διαφορετικές χρήσεις είτε το ένα, είτε το άλλο.
Η Mazda στο... κλαμπ των εταιρειών που αλλάζει λογότυπο
Με την αλλαγή του λογότυπου η Mazda γίνεται μία ακόμα εταιρεία που προχωρά σε ανάλογη κίνηση. Νωρίτερα το ίδιο έχουν κάνει οι: Volkswagen, Audi, MINI, BMW, Volvo, Lotus, Citroen, Renault, Nissan, Ford, Buick, Lancia, Lamborghini, Aston Martin, Geely και Jaguar.