autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Η νέα μπαταρία της Svolt μπορεί να φορτιστεί έως και 80% σε 8,5 λεπτά

Η νέα μπαταρία της Svolt μπορεί να φορτιστεί έως και 80% σε 8,5 λεπτά

Η νέα μπαταρία της Svolt μπορεί να φορτιστεί έως και 80% σε 8,5 λεπτά

23/1/2025

Η κινεζική Svolt, θυγατρική της GWM, παρουσίασε την νέα μπαταρία κατηγορίας «6C».
Φόρτιση από 10% έως 80% σε 8,5 λεπτά, χάρη σε νέο σχέδιο των κυττάρων της.
Τύπου λιθίου-σιδηροφόρου φωσφορικού άλατος (LFP) για χαμηλότερη τιμή και ανθεκτικότητα σε θερμοκρασίες.
'Αλλη μία κινέζικη καινοτομία, «καμπανάκι» για την ευρωπαϊκή βιομηχανία αυτοκινήτων.

Η κινεζική Svolt, θυγατρική της GWM, παρουσίασε την νέα μπαταρία κατηγορίας «6C».

Οι ενδιαφερόμενοι αγοραστές ελπίζουν σε νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που θα φορτίζονται εξαιρετικά γρήγορα και θα έχουν μεγάλη αυτονομία. Ο κινεζικός κατασκευαστής μπαταριών Svolt υποστηρίζει ότι έχει κάνει ένα μεγάλο βήμα μπροστά, τουλάχιστον στον πρώτο τομέα. Στην πρόσφατη εκδήλωση «Battery Day», το εργοστάσιο μπαταριών παρουσίασε μια μπαταρία ηλεκτρικού αυτοκινήτου με νέα τεχνολογία, που εντάσσεται στην κατηγορία «6C». Αυτή, αναμένεται να φορτίζεται από 10 έως 80 τοις εκατό σε μόλις μερικά λεπτά. Η εταιρεία ανακοίνωσε τώρα αυτή την πρόοδο στην ανάπτυξή της, σύμφωνα με το κινεζικό CNEVSPost. Η Svolt είναι θυγατρική του κινεζικού κατασκευαστή αυτοκινήτων Great Wall Motor και αποσπάστηκε ως ανεξάρτητος κατασκευαστής μπαταριών το 2018.

Φόρτιση από 10% έως 80% σε 8,5 λεπτά, χάρη σε νέο σχέδιο των κυττάρων της.

Η κατηγορία «C» εδώ αναφέρεται στην ισχύ φόρτισης σε σχέση με το μέγεθος της μπαταρίας και αντιπροσωπεύει έναν λεγόμενο πολλαπλασιαστή φόρτισης. Σύμφωνα με αυτό, μια μπαταρία «1C» θα μπορούσε να φορτιστεί από 10 έως 80 τοις εκατό σε 60 λεπτά, ενώ μια μπαταρία «5C» σε 10 λεπτά. Η νέα μπαταρία «6C» της Svolt θα επιτύχει αυτόν τον στόχο φόρτισης σε μόλις 8,5 λεπτά. Οι νέες μπαταρίες Fengxing αποτελούνται από τα λεγόμενα «short blade» κύτταρα τρίτης γενιάς, με τα οποία η Svolt έχει κάνει όνομα εδώ και κάποιο καιρό. Το όνομα προέρχεται από το επίπεδο, ημισεληνοειδές σχέδιο των κυττάρων της μπαταρίας, τα οποία, όταν τοποθετηθούν το ένα κοντά στο άλλο, είναι κατάλληλα για εγκατάσταση στο πάτωμα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε επίπεδους συσσωρευτές μπαταριών.

Τύπου λιθίου-σιδηροφόρου φωσφορικού άλατος (LFP) για χαμηλότερη τιμή και ανθεκτικότητα σε θερμοκρασίες.

Στην κατασκευή ηλεκτρικών αυτοκινήτων χρησιμοποιείται ποικιλία τύπων μπαταριών. Οι μπαταρίες LFP είναι οικονομικές και ισχυρές. Το επίκεντρο είναι οι κατιόντες λιθίου-σιδηροφόρου φωσφορικού άλατος (LFP), από τους οποίους προέρχεται και το όνομα αυτού του τύπου μπαταρίας. Το ευρέως χρησιμοποιούμενο φωσφορικό σίδηρο βοηθά στη μείωση της τιμής της μπαταρίας. Οι μπαταρίες αυτού του τύπου θεωρούνται επίσης λιγότερο ευαίσθητες στη θερμοκρασία σε σχέση με τις συμβατικές μπαταρίες λιθίου-ιόντων (Li-ion). Η Svolt έχει επιλύσει τις προηγούμενες προκλήσεις της χαμηλής ενεργειακής πυκνότητας με τη βοήθεια των κυττάρων «short blade». Η νέα μπαταρία αναμένεται να έχει ενεργειακή πυκνότητα 185 watt-hours/κιλό (Wh/kg), κάτι που θα αποτελούσε εξαιρετική τιμή. Η Κίνα θεωρείται επί του παρόντος το κέντρο της έρευνας μπαταριών, και οι μπαταρίες λιθίου-σιδηροφόρου φωσφορικού άλατος αναπτύσσονται εκεί εδώ και καιρό.

'Αλλη μία κινέζικη καινοτομία, «καμπανάκι» για την ευρωπαϊκή βιομηχανία αυτοκινήτων.

Διάφοροι κατασκευαστές εργάζονται σκληρά πάνω στην τεχνολογία, μεταξύ αυτών και ο μεγαλύτερος κατασκευαστής μπαταριών στον κόσμο, η CATL, καθώς και οι Geely και BYD. Σύμφωνα με πληροφορίες, η Build Your Dreams (BYD) είναι ο προγραμματιστής της τεχνολογίας μπαταριών για το νέο, μικρό ηλεκτρικό crossover της Toyota, το bZ3X.

Γρήγορη φόρτιση με επίπεδο σχεδιασμό. Η νέα μπαταρία Shenxing από την Svolt μοιάζει πολλά υποσχόμενη! Αυτό το βήμα ανάπτυξης, όπως και πολλά άλλα πριν από αυτό, προέρχεται από την Κίνα. Αν η μπαταρία αντιπροσωπεύει το 40% της αξίας ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου, τότε αυτή η είδηση αποτελεί ακόμη ένα «καμπανάκι» για τη βιομηχανία αυτοκινήτων της Ευρώπης, προκειμένου να επενδύσει περισσότερο στην έρευνα για τις δικές της μπαταρίες.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις