3 φωτογραφίες »

Λύση ή πρόβλημα του κυκλοφοριακού οι σφήνες με μοτοσικλέτα;

Διαβάστηκε από 3926 αναγνώστες - 6/9/2021

Έχοντας το μεγαλύτερο ποσοστό μοτοσικλετών ανά 1.000 κατοίκους στην Ευρώπη, οι μοτοσικλέτες κυκλοφορούν σχεδόν μόνιμα, ανάμεσα από τα αυτοκίνητα. Μήπως όμως, αντί για πρόβλημα που μας σπάει τα νεύρα, είναι μεγάλη ανάσα του κυκλοφοριακού μας;

Στην Ελλάδα έχουμε τις περισσότερες μοτοσικλέτες ανά 1.000 κατοίκους απ όλη την Ευρώπη, που κυκλοφορούν με σφήνες ανάμεσα από τα αυτοκίνητα, και όχι σε σειρά πίσω τους. Η Γαλλία τις νομιμοποίησε, και αυξήθηκαν κατά 12% τα ατυχήματα, αλλά μήπως μας συμφέρει να συνεργαστούμε όλοι μαζί, για την μείωση του μποτιλιαρίσματος;

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »


4 πολιτείες της Αμερικής έκαναν νόμιμη την διέλευση ανάμεσα στα αυτοκίνητα
Η Καλιφόρνια έγινε η πρώτη πολιτεία των ΗΠΑ όπου οι σφήνες των μοτοσυκλετών ανάμεσα στα αυτοκίνητα επιτρέπεται, ενώ ακολούθησαν Ουάσιγκτον, Όρεγκον και Γιούτα. Οι κανόνες αναφέρουν πως η σφήνα επιτρέπεται όταν τα αυτοκίνητα είναι ακίνητα ή κινούνται με maximum ταχύτητα τα 50 χλμ./ώρα. Η ταχύτητα κίνησης της μοτοσυκλέτας δεν θα πρέπει να ξεπερνά τα 25χλμ./ώρα επιπλέον από την ταχύτητα των αυτοκινήτων, ενώ σε δρόμους μιας λωρίδας, οι σφήνες είναι παράνομες.


Η Ελλάδα διαθέτει τις περισσότερες μοτοσικλέτες ανά 1.000 άτομα στην Ευρώπη. 67 μοτοσικλέτες είναι ο μέσος όρος, ανά 1.000 άτομα, ενώ στην Ελλάδα ο μέσος όρος είναι 160

Η Ελλάδα διαθέτει τις περισσότερες μοτοσικλέτες ανά 1.000 άτομα στην Ευρώπη. 67 μοτοσικλέτες είναι ο μέσος όρος, ανά 1.000 άτομα, ενώ στην Ελλάδα ο μέσος όρος είναι 160

Αυξήθηκαν 12% τα ατυχήματα στην Γαλλία που το εφάρμοσε
Το πείραμα απέτυχε! Στις 31 Ιανουαρίου 2021 ολοκληρώθηκε ένα πενταετές πείραμα στην Γαλλία, που επέτρεπε τις σφήνες των μοτοσικλετών, με απογοητευτικά αποτελέσματα. Τα συγκεντρωτικά αποτελέσματα απέδειξαν πως τα ατυχήματα με δίκυκλα αυξήθηκαν κατά 12%. Η Γαλλική κυβέρνηση ανακοίνωσε την οριστική απαγόρευση της σφήνας, αλλά μετά από μαζικές κινητοποιήσεις των μοτοσικλετιστών στην χώρα, ανακοινώθηκε πως η έρευνα θα επαναληφθεί.

2 χιλιάδες χλμ. μεγαλύτερη κίνηση στην Αττική αν οδηγούσαν πίσω από τα αυτοκίνητα

Αν οι 500.000 μοτοσικλέτες κυκλοφορούν σαν αυτοκίνητα σε στοίχους, αυτό θα είχε σαν αποτέλεσμα νέες ουρές μποτιλιαρίσματος 2.000 χιλιομέτρων, και 62.500 νέους κύκλους αναμονής στα φανάρια

Αν οι 500.000 μοτοσικλέτες κυκλοφορούν σαν αυτοκίνητα σε στοίχους, αυτό θα είχε σαν αποτέλεσμα νέες ουρές μποτιλιαρίσματος 2.000 χιλιομέτρων, και 62.500 νέους κύκλους αναμονής στα φανάρια

Η Ελλάδα διαθέτει τις περισσότερες μοτοσικλέτες ανά 1.000 άτομα στην Ευρώπη. 67 μοτοσικλέτες είναι ο μέσος όρος, ανά 1.000 άτομα, ενώ στην Ελλάδα ο μέσος όρος είναι 160. Ουσιαστικά λοιπόν, κυκλοφορούν πάνω από 1 εκατομμύριο δίκυκλα, ενώ περισσότερα από τα μισά κυκλοφορούν στην Αθήνα. Αν όλα αυτά τα δίκυκλα κυκλοφορούσαν σε στοίχους, καταλαμβάνοντας χώρο στη λωρίδα κυκλοφορίας όσο ένα αυτοκίνητο, τότε θα καταλάμβαναν 2 χιλιάδες χιλιόμετρα δρόμων της πόλης. Αυτά τα δύο χιλιάδες χιλιόμετρα θα αρκούσαν για το απόλυτο κυκλοφοριακό χάος. Έρευνα στο Βέλγιο, απέδειξε πως κάθε 8 μοτοσυκλέτες που κυκλοφορούν και κάνουν σφήνα ανάμεσα στα αυτοκίνητα, έχουν ως αποτέλεσμα, ένα φανάρι λιγότερο για τους οδηγούς του αυτοκινήτου.

Κάνε λίγο τον μ@λ@κ@ σε συμφέρει
Μήπως όμως η διήθηση είναι λύση στο μποτιλιάρισμα και την εκπομπή ρύπων; Στην Αθήνα για παράδειγμα, αν οι 500.000 μοτοσικλέτες κυκλοφορούν σαν αυτοκίνητα σε στοίχους, αυτό θα είχε σαν αποτέλεσμα νέες ουρές μποτιλιαρίσματος 2.000 χιλιομέτρων, και 62.500 νέους κύκλους αναμονής στα φανάρια. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα στο Παρίσι, όπου όταν απαγορεύτηκαν οι σφήνες, περισσότεροι από 100.000 μοτοσικλετιστές σε όλη τη χώρα βγήκαν στους δρόμους και κινήθηκαν ο ένας πίσω από τον άλλον. Το Παρίσι παρέλυσε ολοσχερώς, στους δρόμους επικράτησε πρωτοφανές κυκλοφοριακό χάος. Άρα, μήπως θα έπρεπε να συνεργαστούμε αρμονικά με τους μοτοσικλετιστές, γιατί μας συμφέρει;

Αλλιώς τι θα μπορούσε να συμβεί; Να δημιουργήσουμε extra λωρίδες για τις μοτοσικλέτες, σε όλο το οδικό δίκτυο της χώρας; Ποια είναι η λύση κατά την γνώμη σας;
 
«Οι «Ινδιάνοι» της διαχωριστικής λωρίδας!
Πηγαίνουν με ταχύτητα ανάμεσα από τα αυτοκίνητα, δημιουργούν φθορές και ατυχήματα. Απ την άλλη όμως, μειώνουν δραστικά την κίνηση στους δρόμους. Τελικά, μας συμφέρει ή όχι η κίνηση των μοτοσυκλετών ανάμεσα στα αυτοκίνητα;
»
 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »