autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Οδηγούμε το ανανεωμένο Tesla Model Y
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Οδηγούμε το ανανεωμένο Tesla Model Y

24/2/2025

Στη χώρα μας σε 3 εκδόσεις και με τιμές που ξεκινούν από 44.490 ευρώ
Εκτεταμένες αλλαγές στο εξωτερικό με ανασχεδιασμένα φώτα εμπρός και πίσω
Αναβαθμισμένη ηχομόνωση στο εσωτερικό, ατμοσφαιρικός φωτισμός και οθόνη infotainment για τους πίσω επιβάτες
Σταθερό στο δρόμο με ισορροπημένη αίσθηση χάρη στην αναθεωρημένη ανάρτηση

Στη χώρα μας σε 3 εκδόσεις και με τιμές που ξεκινούν από 44.490 ευρώ

Η Tesla παρουσίασε στις αρχές του 2025 στην Ευρώπη την ανανεωμένη έκδοση του επιτυχημένου Model Y, του δεύτερου σε πωλήσεις αυτοκινήτου παγκοσμίως για το 2024. Το φρεσκαρισμένο μοντέλο, που ορισμένοι αποκαλούν ανεπίσημα «Juniper», έρχεται με σημαντικές σχεδιαστικές αλλαγές, τόσο στην εξωτερική του εμφάνιση, όσο και στο εσωτερικό. Το μοντέλο αναμένεται να το δούμε σύντομα και στη χώρα μας σε 3 διαφορετικές εκδόσεις, με τις παραγγελίες να έχουν ήδη ξεκινήσει. Συγκεκριμένα, η πισωκίνητη έκδοση με τη μικρότερη μπαταρία χωρητικότητας 62,5 kWh, που προσφέρει αυτονομία 500 χλμ. (WLTP), καταναλώνει 13,9 kWh/100 χλμ. και επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 5,9 δλ., ξεκινάει από τα 44.490 ευρώ. Αντίστοιχα, η επίσης πισωκίνητη έκδοση Long Range με τη μεγαλύτερη μπαταρία, έχει τιμή 49.990 ευρώ. Διαθέτει μπαταρία χωρητικότητας 78,4 kWh που προσφέρει αυτονομία 622 χιλιόμετρα (WLTP), ενώ η κατανάλωση ενέργειας ανέρχεται στα 14,2 kWh/100 χλμ.. Το συγκεκριμένο Model Y κάνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε 5,6 δλ.. Στην κορυφή της γκάμας θα βρίσκεται Μοdel Y Long Range με τετρακίνηση, όπου εξοπλίζεται με την ίδια μπαταρία 78,4 kWh και υπόσχεται αυτονομία 586 χιλιόμετρα (WLTP). Καίει 14,8 kWh/100 χλμ. και πραγματοποιεί το 0-100 χλμ./ώρα σε 4,8 δλ.. Οι τιμές της κορυφαίας έκδοσης ξεκινούν από 52.990 ευρώ.

Εκτεταμένες αλλαγές στο εξωτερικό με ανασχεδιασμένα φώτα εμπρός και πίσω

Το ανανεωμένο Model Y ξεχωρίζει με την πρώτη ματιά. Κύριο χαρακτηριστικό είναι τα νέα φωτιστικά σώματα που έχουν ανασχεδιαστεί και περιλαμβάνουν μια συνεχόμενη λωρίδα LED που διατρέχει όλο το πλάτος του αυτοκινήτου, θυμίζοντας το Cybertruck. Οι κύριοι προβολείς διαθέτουν πλέον τεχνολογία matrix LED, ενώ έχουν ανασχεδιαστεί οι αεραγωγοί και το εμπρός μέρος έχει γίνει πιο επίπεδο για χάρη της αεροδυναμικής. Στο πίσω μέρος υπάρχει επίσης ενιαία φωτεινή λωρίδα που φωτίζει το όνομα της εταιρείας, αντικαθιστώντας τα 2 χωριστά φανάρια στο προηγούμενο μοντέλο. Τέλος, η αεροτομή στο πίσω μέρος έχει μεγαλώσει, ενώ η πινακίδα έχει μετακινηθεί χαμηλότερα στον ελαφρώς αλλαγμένο διαχύτη. Εκτός από τις οπτικές αλλαγές, το αυτοκίνητο έχει μεγαλώσει κατά 41 χιλιοστά (4.792 χλστ.) σε μήκος και 61 χιλιοστά (1.982 χλστ.) σε πλάτος, ενώ το ύψος παραμένει στα 1,62 μέτρα.

Αναβαθμισμένη ηχομόνωση στο εσωτερικό, ατμοσφαιρικός φωτισμός και οθόνη infotainment για τους πίσω επιβάτες

Το εσωτερικό έχει αναβαθμιστεί σημαντικά με έμφαση στην άνεση και την πολυτέλεια. Το αυτοκίνητο διαθέτει πλέον διπλούς ακουστικούς υαλοπίνακες σε όλα τα παράθυρα και βελτιωμένα υλικά επένδυσης για καλύτερη ακουστική. Τα νέα καθίσματα προσφέρουν καλύτερη στήριξη, είναι θερμαινόμενα σε όλες τις θέσεις και αεριζόμενα στις μπροστινές θέσεις. Για πρώτη φορά προστίθεται ατμοσφαιρικός φωτισμός στο ταμπλό και τα πάνελ των θυρών, ενώ οι πίσω επιβάτες έχουν πλέον τη δική τους οθόνη αφής που διαθέτει infotainment και διαχειρίζεται τον κλισματισμό. Επιπλέον, τα πίσω καθίσματα αναδιπλώνονται και ρυθμίζονται ηλεκτρικά, ενώ το κάλυμμα του πορτ-μπαγκάζ  είναι αποσπώμενο και αποθηκεύεται κάτω από το δάπεδο. Τέλος, κάτω από το καπό βρίσκεται ένα μικρό ψυγειάκι, κατάλληλο για αποθήκευση τροφίμων και ποτών που απαιτούν ψύξη.

Σταθερό στο δρόμο με ισορροπημένη αίσθηση χάρη στην αναθεωρημένη ανάρτηση

Η οδηγική συμπεριφορά έχει βελτιωθεί σημαντικά χάρη στην αναθεωρημένη ανάρτηση εμπρός και πίσω, προσφέροντας καλύτερη απορρόφηση κραδασμών και σταθερότητα στον αυτοκινητόδρομο. Το τιμόνι έχει επίσης βελτιωθεί, προσφέροντας πιο ισορροπημένη αίσθηση. Το σύστημα Autopilot παραμένει, αλλά πλέον ενεργοποιείται μέσω κουμπιού στο τιμόνι. Εδώ να αναφέρουμε πως με την παραμικρή παρέμβαση στο τιμόνι απενεργοποιείται ολόκληρο το σύστημα, κάτι που μπορεί να χαρακτηριστεί ενοχλητικό. Σημαντική αλλαγή αποτελεί και η αντικατάσταση του μοχλού επιλογής ταχυτήτων που βρισκόταν στην κολόνα του τιμονιού, με κουμπιά αφής στην κεντρική οθόνη. Ο μοχλός των φλας έχει διατηρηθεί, αλλά λειτουργεί με στιγμιαίο άγγιγμα, με το αυτοκίνητο να αποφασίζει αυτόματα πότε θα απενεργοποιηθεί το φλας, ωστόσο σε κάποιες περιπτώσεις απενεργοποιείται νωρίτερα από όσο θα έπρεπε.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις

KGM
AUDI