autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Οδηγούμε το οικονομικό Toyota Yaris Cross 1,5l Hybrid 130
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Οδηγούμε το οικονομικό Toyota Yaris Cross 1,5l Hybrid 130

25/2/2025

Έχει μήκος 4,18 μέτρα και καίει 3,9 λτ./100 χλμ.
Συνδυάζει βενζινοκινητήρα με υβριδικό σύστημα και αποδίδει 130 άλογα
Σταθερό και ασφαλές στο δρόμο
Ξεχωρίζει για την πρακτικότητα και τη τεχνολογία στο εσωτερικό

Έχει μήκος 4,18 μέτρα και καίει 3,9 λτ./100 χλμ.

Τα τελευταία χρόνια, η αγορά αυτοκινήτου έχει κατακλυστεί από SUV που μεγαλώνουν συνεχώς σε μέγεθος και έχουν υψηλή κατανάλωση καυσίμου. Η Toyota έρχεται να ανατρέψει αυτό το στερεότυπο με το Yaris Cross Hybrid, ένα μικρό SUV που προσφέρει τα πλεονεκτήματα της ψηλότερης θέσης οδήγησης και της στιβαρής εμφάνισης που παρέχουν τα SUV, χωρίς να θυσιάζει την οικονομία καυσίμου. Με μήκος μόλις 4,18 μέτρα και βάρος 1.245 κιλά, το Yaris Cross αποδεικνύεται κατάλληλο για οδήγηση σε αστικό περιβάλλον, προσφέροντας ευελιξία στους στενούς δρόμους και ευκολία στο παρκάρισμα. Αυτό που πραγματικά το ξεχωρίζει όμως είναι η εντυπωσιακή του οικονομία: Η έκδοση 1,5l Hybrid με 130 άλογα που βρέθηκε στα χέρια μας και είχαμε την ευκαιρία να την οδηγήσουμε, κατάφερε να πετύχει κατανάλωση που δεν ξεπέρασε τα 3,9 λτ./100 χλμ. με ήπια οδήγηση. Νούμερα σαν κι αυτό θα το ζήλευαν πολλά συμβατικά μικρά αυτοκίνητα. Ακόμα και σε πιο απαιτητικές συνθήκες με αυτοκινητόδρομο, η μέση κατανάλωση παρέμεινε στα 6,1 λτ./100χλμ..

Συνδυάζει βενζινοκινητήρα με υβριδικό σύστημα και αποδίδει 130 άλογα

Το μυστικό πίσω από τη χαμηλή κατανάλωση βρίσκεται στο υβριδικό σύστημα του Yaris Cross, όπου συνδυάζει έναν τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1,5 λίτρων που αποδίδει 92 ίππους με έναν ηλεκτροκινητήρα, αποδίδοντας στο σύνολο 130 ίππους. Αυτό που εντυπωσιάζει είναι η ευφυΐα του συστήματος: το Yaris Cross χρησιμοποιεί δεδομένα από το σύστημα πλοήγησης για να προβλέψει κατηφορικές διαδρομές, εκμεταλλευόμενο την κινητική ενέργεια για φόρτιση της μπαταρίας. Επιπλέον, μπορεί να «αναγνωρίσει» επερχόμενη κυκλοφοριακή συμφόρηση και να προετοιμαστεί κατάλληλα, ώστε να κινείται με ηλεκτρική ενέργεια σε συνθήκες σταμάτα-ξεκίνα, εξοικονομώντας περισσότερο καύσιμο. Η δύναμη περνάει αποκλειστικά στον εμπρός άξονα μέσω ενός κιβωτίου ταχυτήτων CVT, ενώ η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 9,7 δευτερόλεπτα.

Σταθερό και ασφαλές στο δρόμο

Στο δρόμο, το Yaris Cross δείχνει τον προσανατολισμό του προς την ασφάλεια και τη σταθερότητα. Διαχειρίζεται τους απότομους ελιγμούς με ηρεμία, διαθέτει αποτελεσματικό σύστημα αντιολίσθησης και προσφέρει καλή ακρίβεια στο τιμόνι. Ωστόσο, παρατηρήσαμε πως η ανάρτηση διαθέτει μία ελαφρώς σκληρή ρύθμιση, με αποτέλεσμα να μεταφέρει σε ένα μικρό βαθμό τις ανωμαλίες του οδοστρώματος εντός της καμπίνας. Παράλληλα, παρατηρήθηκε να εισέρχεται αυξημένος θόρυβος στην καμπίνα, ιδιαίτερα μέσω των μπροστινών πλαϊνών παραθύρων (68 dB στα 100 χλμ./ώρα). Τέλος, τα καθίσματα παρά την όχι ιδιαίτερα έντονη πλευρική στήριξη, προσφέρουν καλή υποστήριξη και άνεση χάρη στην ποιοτική τους σχεδίαση.

Ξεχωρίζει για την πρακτικότητα και τη τεχνολογία στο εσωτερικό

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις

PEUGEOT
AUDI