autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Πουλώντας μεταχειρισμένο σε ιδιώτη: τι είσαι διατεθημένος να ανεχτείς;

Πουλώντας μεταχειρισμένο σε ιδιώτη: τι είσαι διατεθημένος να ανεχτείς;

Πουλώντας μεταχειρισμένο σε ιδιώτη: Τι είσαι διατεθειμένος να ανεχτείς;

28/1/2025

Ο έμπορος θα στο αγοράσει κάτω από την εμπορική του αξία
Όμως θα ξεμπερδέψεις μια και καλή και δεν θα ασχολείσαι με υπερβολικές απαιτήσεις
Κάποιοι ζητάνε να τους το πας για έλεγχο, χωρίς καν πρώτα να έρθουν να το δουν
Πολλοί θέλουν γραμμάτια λόγω δυσχερειών, όμως αδύνατον να εμπιστευτείς αγνώστους

Ο έμπορος θα στο αγοράσει κάτω από την εμπορική του αξία

Έφτασε η ώρα να αλλάξεις το αυτοκίνητο σου. Προϋπόθεση όμως είναι να πουλήσεις πρώτα αυτό που χρησιμοποιούσες μέχρι πρότινος. Όπως σε κάθε τι, υπάρχει ο εύκολος και ο δύσκολος δρόμος. Το ευκολότερο θα ήταν να το δώσεις σαν ανταλλαγή στον έμπορο που θα σου πουλήσει το επόμενο σου αυτοκίνητο. Στην περίπτωση ωστόσοπου έχεις αποφασίσει να βρεις για να αγοράσεις αυτοκίνητο από ιδιώτη, τότε η συνεργασία με κάποιον έμπορο, θα μπορούσε να περιοριστεί  απλά στο να του πουλήσεις το παλιό σου όχημα χωρίς να αγοράσεις κάτι από αυτόν. Πάντως,  ο ευκολότερος αυτός τρόπος συνεπάγεται και μία σχετική οικονομική ζημία για εσένα καθώς ο έμπορος θα αγοράσει μεν το αγαπημένο αυτοκίνητο που τόσο πολύ πρόσεχες και συντηρούσες σχολαστικά (αν τουλάχιστονείσαιαπό αυτούς τους φουλ συνεπείς ιδιοκτήτες Ι.Χ.), αλλά όχι στην πραγματική εμπορική του αξία. Προφανώς η δουλειά του είναι να αποκομίσει εμπορικό κέρδος από τη συναλλαγή, οπότε η τιμή που θα σου προτείνει θα είναι μικρότερη από αυτήν που θα μπορούσες να εξασφαλίσεις διαθέτοντας το μόνος σου στην αγορά, απευθείας σε κάποιον ιδιώτη.

Όμως θα ξεμπερδέψεις μια και καλή και δεν θα ασχολείσαι με υπερβολικές απαιτήσεις

Ωστόσο ή περίπτωση αυτή απλουστεύει κατά πολύ τη διαδικασία για εσένα. Η άλλη επιλογή προϋποθέτει να ασχοληθείς ενεργά και να διαθέσεις αρκετό χρόνο προσπαθώντας να βρεις τον επόμενο ιδιοκτήτημονός σου. Τα τηλέφωνα που θα χτυπήσουν από τους ενδιαφερόμενους θα είναι αρκετά, λίγα όμως είναι αυτά που θα καταλήξουν σε ένα πιο ζεστό ενδιαφέρον. Σε όσους επιμείνουν να ενδιαφερθούν για το προς πώληση αυτοκίνητο σου, ένα ραντεβού είναι το επόμενο βήμα, προκειμένου να διαπιστώσουν από κοντά αν ισχύουν στην πράξη αυτά που τους περιγράφεις στην αγγελία ή όχι. Τουλάχιστον κατά τη γνώμη τους. Και εδώ αρχίζει η περιπέτεια: Προφανώς και δεν έχουν όλοι οι άνθρωποι την ίδια λογική με τη δική σου, οπότε είναι πιθανόν να εκτιμήσουν κάποιες φθορές του αυτοκινήτου πιο αυστηρά από εσένα. Οι ιδιαίτερα ιδιότροποι και απαιτητικοί μάλιστα,  θα περιμένουν να δουν στο μεταχειρισμένο αυτό αυτοκίνητο-π.χ. δεκαετίας-ένα αμάξωμα με μηδενικές φορές. Δεν θα δικαιολογήσουν την παραμικρή γρατζουνιά η βαθούλωμα και πολύ πιθανόν θα έχουν την απαίτηση και την προσδοκία να μην έχει βαφτεί και κανένα κομμάτι του αμαξώματος , καθώς σε άλλη περίπτωση θεωρούν το αυτοκίνητο «τρακαρισμένο». Είναι οι ίδιο πελάτες οι οποίοι θα περιμένουν να δουν ένα αψεγάδιαστο εσωτερικό στην καμπίνα χωρίς ίχνος φθοράς από τη χρήση, αλλά και έναν κινητήρα που θα δουλεύει σαν να μην έχει διανύσει ούτε χιλιόμετρο. 

Κάποιοι ζητάνε να τους το πας για έλεγχο, χωρίς καν πρώτα να έρθουν να το δουν

Οι περισσότεροι υποψήφιοι αγοραστές θα σου ζητήσουν να φέρεις για έλεγχο το αυτοκίνητο στο συνεργείο της εμπιστοσύνης τους. Αυτό μπορεί να βρίσκεται πολύ μακριά από τη δική σου περιοχή, όμως πέρα από την όποια υποχώρηση συνεπάγεται αυτό από την πλευρά σου, αξίζει να αναφερθεί ότι θα ήταν λάθος να την κάνεις, αν ο υποψήφιος αγοραστής δεν έχει έρθει πρώτα στο χώρο σου να δει το αυτοκίνητο από κοντά. Είναι αυτονόητο,  ότι ο έλεγχος είναι δικαιολογημένος από την πλευρά του αγοραστή, όμως πρέπει να αποτελεί το τελευταίο βήμα πριν την οριστική συμφωνία. Πρέπει δηλαδή να έχουν συμφωνηθεί πρώτα όλα τα υπόλοιπα σημεία της αγοραπωλησίας και να έχει «εγκριθεί» το αυτοκίνητο (και η τιμή του) έστω σε θεωρητικό επίπεδο από τον αγοραστή.

Πολλοί θέλουν γραμμάτια λόγω δυσχερειών, όμως αδύνατον να εμπιστευτείς αγνώστους

Επίσης λόγω της ιδιαίτερα δύσκολης από οικονομικής πλευράς εποχής που διανύουμε, πολλοί από αυτούς που θα σε καλέσουν όντας ενδιαφερόμενοι,  μπορεί να διερευνήσουν την πιθανότητα να τους το πουλήσεις με κάποιο διακανονισμό στην πληρωμή. Είναι όμως η πίστωση σε ανθρώπους πρακτικά αγνώστους προς εσένα μία καλή ιδέα; Η εμπειρία λέει ότι μάλλον όχι, οπότε το καλύτερο που θα είχες να κάνεις θα ήταν να περιμένεις μέχρι να βρεις τον κατάλληλο ενδιαφερόμενο που θα μπορούσε να πληρώσει ολόκληρο το τίμημα της αγοράς. Τέλος ένα σημείο που πρέπει να αναφερθεί, καθώς απαιτεί ιδιαίτερη προσοχή, είναι ότι ποτέ δεν θα πρέπει να παραδώσεις το αυτοκίνητό σου ακόμα και αν πληρωθείς, αν δεν ολοκληρωθεί πρώτα η μεταβίβαση του από εσένα προς το όνομα του καινούργιου αγοραστή. Είτε αυτός είναι ιδιώτης, είτε έμπορος, οποιαδήποτε ευθύνη μπορεί να προκύψει από ένα όχημα που κυκλοφορεί έστω και ασφαλισμένο, είναι αναμενόμενο να εμπλέξει νομικά και τον - ως τότε ακόμα - επίσημο ιδιοκτήτη του.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε