Πριν την Ευρώπη η MG ανοίγει νέο εργοστάσιο στην Αίγυπτο!
Διπλής σημασίας το νέο εργοστάσιο.
Βάζει μπροστά τις μηχανές το δεύτερο τρίμηνο του 2026.
Θα κατασκευάζει αρχικά 50.000 αυτοκίνητα και στη συνέχεια τα διπλάσια.
Το πρώτο μοντέλο που θα κατασκευαστεί εκεί θα είναι το ανανεωμένο MG5.
Έρχεται νέο εργοστάσιο και στην Ευρώπη.
Διπλής σημασίας το νέο εργοστάσιο
Η MG, μέσω της κινεζικής μητρικής SAIC, αποφάσισε να κατασκευάσει ένα καινούργιο εργοστάσιο πιο κοντά στην Ευρώπη και συγκεκριμένα στην Αίγυπτο. Μέσω του νέου της εργοστασίου η μάρκα αφενός πλησιάζει πιο κοντά στην Ευρώπη, αφετέρου θα κάνει δυναμικό μπάσιμο και στην αφρικανική αγορά, καθώς η παγκόσμια επέκτασή της συνεχίζεται. Παράλληλα, θα καταφέρει να μειώσει την εξάρτηση που έχει από την Κίνα, αφού σήμερα όλα τα αυτοκίνητά της κατασκευάζονται εκεί.
Βάζει μπροστά τις μηχανές το δεύτερο τρίμηνο του 2026
Το νέο εργοστάσιο θα βάλει μπροστά τις μηχανές το δεύτερο τρίμηνο του 2026. Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, η SAIC υπέγραψε συμφωνία με τον όμιλο Al Mansour Automotive της Αιγύπτου, για επένδυση περίπου 130 εκατομμυρίων ευρώ στη χώρα. Το νέο εργοστάσιο θα έχει έδρα την βιομηχανική ζώνη της New October City.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες θα εκτείνεται σε 126.000 τετραγωνικά μέτρα και θα μπορεί να παράγει 50.000 αυτοκίνητα ετησίως στην πρώτη του φάση. Η παραγωγική του ικανότητα, αργότερα, θα αυξηθεί σε 100.000 αυτοκίνητα. Η νέα εγκατάσταση θα περιλαμβάνει μεταξύ άλλων φανοποιείο 8.000 τετραγωνικών μέτρων, χώρο συγκέντρωσης, κλειστή αποθήκη και κτίρια διοικητικών γραφείων. Το νέο εργοστάσιο θα δημιουργήσει έως και 10.000 θέσεις εργασίας.
Το πρώτο μοντέλο που θα κατασκευαστεί εκεί θα είναι το ανανεωμένο MG5
Το πρώτο αυτοκίνητο που θα κατασκευαστεί στο νέο αιγυπτιακό εργοστάσιο της MG θα είναι το ανανεωμένο MG5, το οποίο έκανε ντεμπούτο τον περασμένο Αύγουστο. Στη συνέχεια θα ακολουθήσουν και άλλα μοντέλα, στην πλειοψηφία τους SUV.
Έρχεται νέο εργοστάσιο και στην Ευρώπη
Τέλος, να σημειωθεί πως η έντονη φημολογία που έχει κυκλοφορήσει το τελευταίο διάστημα αναφέρει πως η MG θα φέρει την παραγωγή της και εντός Ευρώπης, με την Ισπανία να είναι το φαβορί (Ουγγαρία και Τσεχία βρίσκονται επίσης στο κάδρο). Η κατασκευή ηλεκτρικών αυτοκινήτων εντός Ευρώπης θα βοηθήσει την MG να αποφύγει τους νέους δασμούς στα κινεζικά ηλεκτρικά οχήματα που επέβαλε η Ευρωπαϊκή Ένωση.