Στα ίδια λεφτά premium ή ηλεκτρικό;
Οι τιμές των καλών ηλεκτρικών ξεκινάνε από τις 30.000 ευρώ
Στα ίδια χρήματα βρίσκεις πολλά αντίστοιχα premium συμβατικά ή υβριδικά
Τεχνολογία και άνοιγμα στο μέλλον ή premium σήμα;
Και στην μεταπώληση, τι γίνεται;
Οι τιμές των ηλεκτρικών ξεκινάνε από τις 30.000 ευρώ
Όταν κοιτάς να πάρεις ηλεκτρικό, οι 30.000 ευρώ είναι το κάτω όριο, και από κει σκαρφαλώνεις. Όπου όμως φτάσεις για να βρεις το ηλεκτρικό που θες, έχεις δει τι premium μοντέλα πλέον μπορείς να αγοράσεις σε αυτά τα λεφτά; Εσύ θα πάρεις και πάλι το ηλεκτρικό; Όσο περιμένουμε το παιδι-θαύμα της Citroen, το νέο C3 με τιμές που ελπίζουμε να ξεκινάνε από τις 25.000 ευρώ ή και πιο κάτω, η τιμή εισόδου στα ηλεκτρικά παραμένει στα 30.000. Πριν μια δεκαετία με τόσα λεφτά αγόραζες τις κορυφαίες εκδόσεις μοντέλων, ενώ και σήμερα με αυτά τα λεφτά έχεις αρκετά premium στον ορίζοντα.
Στα ίδια χρήματα βρίσκεις πολλά αντίστοιχα premium συμβατικά ή υβριδικά
Βάλε απλά να δεις ποιό Audi A3 ή Q2 αγοράζεις στα λεφτά ενός ηλεκτρικού Citroen C4. Σαφώς, ηλεκτρικό το Citroen, όμως αν το premium σου έκλεβε πάντοτε τη ματιά, τότε δύσκολα θα το αφήσεις για ένα ηλεκτρικό. Και ας είναι και τα δύο Audi μοντέλα που δεν θα αντικατασταθούν στο τέλος της ζωής τους. Το ίδιο ισχύει αν ανέβεις σε budget, πας για ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο με μεγαλύτερη αυτονομία, άρα θα μπεις και στο δίλημμα να αγοράσεις κάποια Mercedes.
Τεχνολογία και άνοιγμα στο μέλλον ή premium σήμα;
Ποτέ άλλοτε δεν είχαμε τόσο έντονο δίλημμα ανάμεσα σε mainstream μοντέλα και premium. Η επιλογή ήταν ξεκάθαρη. Αν είχες λεφτά αγόραζες το premium, αλλιώς το mainstream. Όταν όμως τώρα στα ίδια λεφτά το mainstream μοντέλο σου προσφέρει την τεχνολογία που το premium θέλει 10.000 ευρώ ακόμη για να σου δώσει στο ίδιο μέγεθος, τότε το δίλημμα είναι υπαρκτό. Εκτός και αν ξέρεις από την αρχή ότι θες οπωσδήποτε ή οπωσδήποτε όχι, ένα ηλεκτρικό.
Και στην μεταπώληση, τι γίνεται;
Και στις δύο περιπτώσεις όμως, εαν αγοράζεις, θα πρέπει να σκεφτείς την μεταπώληση. Τα ηλεκτρικά σήμερα θα είναι επίκαιρα και αύριο. Η αγορά θα περιμένει, και ας δείχνουν σήμερα τα μεταχειρισμένα ηλεκτρικά μια πτώση. Σε 3-4 χρόνια η αγορά των συμβατικών θα είναι πολύ περιορισμένη, και τα μεταχειρισμένα δύσκολα θα αλλάζουν χέρι. Πράγμα που σημαίνει πως τα premium υβριδικά ή συμβατικά σήμερα, μπορεί να έχουν πρόβλημα αύριο στη μεταπώληση. Ή και όχι. Εξάλλου ως premium θα έχουν πάντα αγορά, έτσι δεν είναι;
Οπότε τι κάνεις; Τι διαλέγεις; Είσαι σίγουρος πως θες ηλεκτρικό, τόσο ώστε να αγνοήσεις όλο τον premium συμβατικό και υβριδικό ανταγωνισμό; Ή μήπως δεν τίθεται καν το ερώτημα;
Σχολιάστε |