autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Το εσωτερικό του Mokka X είναι καλοφτιαγμένο και μοιράζεται αρκετά στοιχεία με το Astra.

Η έγχρωμη οθόνη αφής είναι το κέντρο χειρισμού του συστήματος infotainment.

Σε δρόμο με στροφές το Mokka X έχει ασφαλή οδική συμπεριφορά και περιορισμένες κλίσεις αμαξώματος.

Τεστ: Opel Mokka X 1.6 CDTI

Διαβάστηκε από 6604 αναγνώστες - 21/12/2016

To Mokka αναβαθμίζεται και έρχεται με νέο όνομα για να κάνει την διαφορά στην απαιτητική κατηγορία των compact crossovers.

Η κατηγορία των compact crossovers ξεπέρασε τις 1,25 εκατ. πωλήσεις την χρονιά που πέρασε και το Mokka έχει ένα – εξαιρετικό – ποσοστό 14,7 % σε αυτή. Αυτονόητο είναι λοιπόν ότι η μαμά Opel του έδωσε όλα τα εφόδια για να συνεχίσει την επιτυχημένη του πορεία στην αγορά. Έτσι, ξεκινώντας από το Mokka, αλλάζει την ονομασία των crossovers μοντέλων της, προσθέτοντας το γράμμα Χ. Το Mokka δηλαδή έγινε Mokka X.

Σχεδίαση
Η νέα σχεδιαστική ταυτότητα της Opel, όπως την γνωρίσαμε στο Astra,  εφαρμόζεται στο Mokka X και τονίζει τον δυναμισμό του μοντέλου με νέους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, νέα φωτιστικά σώματα LED και την νέα μάσκα της εταιρείας στο εμπρός μέρος, ενώ νέα χρώματα (Amber Orange και Absolute Red) και ζάντες αλουμινίου συμπληρώνουν και διευρύνουν την γκάμα του. Το Mokka X διατηρεί την μυώδη και αθλητική γραμμή του, που το κάνει να ξεχωρίζει. 
 
Εσωτερικό
Το εσωτερικό του Mokka X έρχεται από το Astra, με πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και συναρμογής. Ξεχωρίζει η οθόνη αφής, 7 ή 8 ιντσών ανάλογα με την έκδοση, του συστήματος infotainment, που διαθέτει αυξημένες δυνατότητες συνδεσιμότητας και ελέγχου εφαρμογών. Οι διακόπτες είναι λιγότεροι, ακολουθώντας την φιλοσοφία του Astra, και η εργονομία αισθητά αναβαθμισμένη μιας και οι περισσότερες λειτουργίες ελέγχονται από την οθόνη αφής. Οι χώροι παραμένουν άνετοι για 4 ενήλικες, με τον χώρο αποσκευών να έχει όγκο 356 λίτρων και να ικανοποιεί. 
 
Κινητήρες
Από τους κινητήρες που διαθέτει η γκάμα του Mokka X, κατά την διάρκεια της οδηγικής μας γνωριμίας οδηγήσαμε τον γνωστό μας 1,6 CDTi turbodiesel των 136 ίππων, με μηχανικό 6άρι κιβώτιο και κίνηση μόνο μπροστά και τον καινούργιο 1,4 βενζινοκινητήρα των 152 ίππων, που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων και τετρακίνηση. Η τεχνολογία τετρακίνησης που χρησιμοποιεί το Mokka X διαθέτει ηλεκτρομαγνητικό, πολύδισκο συμπλέκτη και έχει χαμηλό βάρος (65 κιλά). Όταν το οδόστρωμα είναι στεγνό, η κίνηση μεταφέρεται αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς, που σημαίνει ότι η κατανάλωση παραμένει χαμηλή. Ανάλογα με τις οδικές συνθήκες, η κατανομή ροπής μεταβάλλεται συνεχώς από 100% μπροστά μέχρι μάξιμουμ 50% στον εμπρός και πίσω άξονα, για παράδειγμα σε πολύ βρεγμένους δρόμους ή σαθρά εδάφη. Αναφορικά με την λειτουργία των κινητήρων αυτών, για τον μεν 1,6 CDTi, έχουμε μόνο θετικά σχόλια αφού είναι από τους καλύτερους κινητήρες στην κατηγορία, με δύναμη από χαμηλά, έχει χαμηλή κατανάλωση και είναι ιδιαίτερα ήσυχος. Ο καινούργιος 1,4 των 152 ίππων είναι εύστροφος, τραβάει από χαμηλά και κινεί το Mokka X χωρίς πρόβλημα, ενώ αποτελεσματικό αποδεικνύεται και το σύστημα τετρακίνησης όπως είχαμε την δυνατότητα να εξακριβώσουμε σε κατάλληλο εκτός δρόμου τμήμα της διαδρομής μας.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις