To smart #5 θα προσφερθεί και ως Plug-in υβριδικό
Αλλάζει την στρατηγική της «μόνο ηλεκτρικά» η smart
Δοκιμάζει νέα Plug-in υβριδική έκδοση του #5
Ίσως θα «φοράει» το σύστημα κίνησης Thor της Geely
Στις αγορές το 2026
Αλλάζει την στρατηγική της «μόνο ηλεκτρικά» η smart
Το smart #5 έκανε το ντεμπούτο του ως το τρίτο SUV αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο μετά τα #1 και #3. Ωστόσο, η smart αναθεώρησε το πλάνο της, το οποίο προϋπόθετε την πώληση αποκλειστικά ηλεκτρικών αυτοκινήτων και έτσι το #5 ετοιμάζεται να λανσαριστεί και σε plug-in υβριδική έκδοση. Σκοπός φυσικά είναι να προσεγγίσει ακόμα μεγαλύτερο μέρος του αγοραστικού κοινού.
Ήδη σε δοκιμές το μοντέλο
Το νέο PHEV smart #5 θα είναι διαθέσιμο σε επιλεγμένες ευρωπαϊκές αγορές, αλλά μέχρι στιγμής δεν έχουν γίνει γνωστές ποιες θα είναι αυτές. Στον αντίποδα η έλευση του plug-in υβριδικού smart #5, επιβεβαιώθηκε τόσο από αξιωματούχους της μάρκας, όσο και από τις πρώτες εικόνες των καμουφλαρισμένων δοκιμαστικών πρωτότυπων, που εντοπίστηκαν κατά τη διάρκεια δοκιμών εξέλιξης.
Ίσως θα «φοράει» το σύστημα κίνησης Thor της Geely
Οι λεπτομέρειες του plug-in υβριδικού συστήματος του #5 παραμένουν ακόμα ανεπιβεβαίωτες. Πιστεύεται όμως πως το μοντέλο θα χρησιμοποιεί μια παραλλαγή του συστήματος Thor που έχει ήδη τοποθετηθεί σε άλλα πρόσφατα νέα μοντέλα από μάρκες που ανήκουν στην Geely, η οποία κατέχει το 50% της smart, με το άλλο 50% να βρίσκεται στα χέρια της Mercedes-Benz. Το εν λόγω σύστημα συνδυάζει έναν υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων απόδοσης 111 ίππων, ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (E-DHT) και ένα ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης 215 ίππων. Η μπαταρία που το συνοδεύει πρόκειται για φωσφορικού λιθίου σιδήρου 8,5 kWh ή 19,1 kWh που παρέχει αντίστοιχη αυτονομία 55 και 120 χιλιομέτρων.
Στις αγορές το 2026
Το νέο plug-in υβριδικό smart #5 αναμένεται να τεθεί προς πώληση στις αγορές μέσα στο 2026. Πιθανότατα η επίσημη πρεμιέρα να γίνει κάποια στιγμή προς το τέλος του έτους.