autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Το χειροκίνητο κιβώτιο για ηλεκτρικά της Toyota ίσως έχει 14 ταχύτητες
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το χειροκίνητο κιβώτιο για ηλεκτρικά της Toyota ίσως έχει 14 ταχύτητες

7/12/2023

Θα αλλάζει αυτόματα τα εικονικά πλαίσια με τις διαθέσιμες ταχύτητες.
Πάνω ή κάτω από έξι ο αριθμός ταχυτήτων.
Θα φτάνει ακόμα και τις 14 ταχύτητες, σύμφωνα με τα σχέδια.
Ηλεκτρικό GR μοντέλο με χειροκίνητο κιβώτιο είναι ήδη σε φάση δοκιμών.

Θα φτάνει ακόμα και τις 14 ταχύτητες, σύμφωνα με τα σχέδια

Ένα μοναδικό χειροκίνητο κιβώτιο αποκλειστικά για τα ηλεκτρικά της μοντέλα εξελίσσει η Toyota. Αν και μέχρι σήμερα δεν είχαν ειπωθεί πολλά για αυτό το κιβώτιο πιθανότατα δεν θα περιοριστεί σε μόλις έξι ή επτά ταχύτητες. Μάλιστα, δεν αποκλείεται να έχει ακόμα και 14 ταχύτητες, όπως φαίνεται σε κάποια σχέδια της ευρεσιτεχνίας που ήρθαν στη δημοσιότητα.

Πάνω ή κάτω από έξι ο αριθμός ταχυτήτων

Στα σχέδια δεν υπάρχει όριο στο πόσα «γρανάζια» μπορεί να έχει ένα τέτοιο κιβώτιο. Με λίγα λόγια φαίνεται πως ο οδηγός θα μπορεί να επιλέξει πόσες σχέσεις θέλει να έχει το κιβώτιο. «Ο αριθμός των εικονικών γραναζιών θα μπορεί να είναι μεγαλύτερος ή μικρότερος από έξι σχέσεις.... Ο οδηγός θα μπορεί να επιλέξει το επιθυμητό μοτίβο σύμφωνα με τις προτιμήσεις του », αναφέρεται μεταξύ άλλων στα σχέδια της πατέντας.

Θα αλλάζει αυτόματα τα εικονικά πλαίσια με τις διαθέσιμες ταχύτητες

Η Toyota δεν περιγράφει κάποιο είδος ηλεκτρομηχανικού συστήματος για να δημιουργήσει ο χρήστης των αριθμών των σχέσεων που επιθυμεί. Αντίθετα, φαίνεται πως υπάρχει ένας σταθερός αριθμός ταχυτήτων, ίσως έξι. Οι ταχύτητες επιλέγονται ακριβώς όπως στα κανονικά χειροκίνητα κιβώτια ωστόσο ο μοχλός μπορεί να επιστρέψει στη θέση της νεκράς μετά τη χρήση του. Στη συνέχεια ενώ ο οδηγός ανεβάζει ταχύτητες το εικονικό μοτίβο μετατοπίζεται αυτόματα στο επόμενο σύνολο «αναλογιών». Έτσι, εάν υπάρχει ένα μοτίβο με έξι ταχύτητες, μόλις επιλεγεί η 6η τότε η οθόνη θα αλλάξει αυτόματα τις διαθέσιμες σχέσεις επιτρέποντας στον οδηγό να ανεβάσει ταχύτητα μέχρι και τη 14η. Ίδια λειτουργία αλλά από την αντίθετη κατεύθυνση θα υπάρχει και εάν πρόκειται ο οδηγός να κατεβάσει ταχύτητα.

Ηλεκτρικό GR μοντέλο με χειροκίνητο κιβώτιο είναι ήδη σε φάση δοκιμών

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί πως ο Πρόεδρος της Toyota, Akio Toyoda, είχε αναφέρει σε δηλώσεις του πως η ιαπωνική εταιρεία εργάζεται πάνω σε ένα GR ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο, το οποίο θα είναι εξοπλισμένο με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις