autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Toyota ή VW: Ποιος φτιάχνει ενδιαφέροντα & ποιος βαρετά αυτοκίνητα;

Toyota ή VW: Ποιος φτιάχνει ενδιαφέροντα & ποιος βαρετά αυτοκίνητα;

3/1/2025

Η Toyota είχε για χρόνια τη «ρετσινιά» των βαρετών μοντέλων
Η VW έκανε το «μπαμ» με ένα σωρό μοντέλα, όμως αυτό τελείωσε
Χαρακτηριστικές περιπτώσεις οι νέες γενιές σε Toyota C-HR & VW Tiguan
Ποια μάρκα βλέπεις εσύ τώρα να ξεχωρίζει;

Η Toyota είχε για χρόνια τη «ρετσινιά», τώρα τα... ακούει η Volkswagen

Toyota και VW παρουσίασαν με απόσταση λίγων μηνών δύο SUV. Οι νέες γενιές στα C-HR και Tiguan, αντίστοιχα. Όταν τόσα χρόνια η Toyota έχει «φάει στη μάπα» τις κακές γλώσσες που έλεγαν τα μοντέλα της «λευκές συσκευές», μήπως βλέποντας τα δύο SUV, είναι ώρα να τελειώνουμε με αυτά;
 
Βλέπεις η Toyota έχει εδώ και 10 χρόνια μια σημαντική και χαρακτηριστική αλλαγή πλεύσης ως προς το πως είναι τα μοντέλα της. Με την τεχνολογία ως πρώτο παράγοντα, και αφού με την επιμονή της καθιέρωσε τα υβριδικά σύνολα, έστρεψε την προσοχή της στον οδηγό. Αυτό που αγοράζεις σήμερα σε ένα Toyota είναι πολύ πιο προσωπικό, ως αυτοκίνητο, από άλλες μάρκες.

Χαρακτηριστικές περιπτώσεις οι νέες γενιές σε Toyota C-HR & VW Tiguan

Είπαμε, τα παραδείγματα των C-HR και Tiguan είναι χαρακτηριστικά. Από τη μία ένα αυτοκίνητο με άποψη για το σήμερα και το αύριο των αυτοκινήτων, τολμηρό, ξεχωριστό, απευθύνεται σε ένα κοινό που θέλει να δείχνει πως το αυτοκίνητο που οδηγεί δηλώνει κάτι. Από την άλλη ένα αυτοκίνητο άριστο σε όλα του, χωρίς τίποτα μεμπτό, που κάθε οδηγός που θα το οδηγήσει θα μείνει ικανοποιημένος, και πιθανώς θα ξανααγοράσει. Αλλά στη δεύτερη περίπτωση, τι άποψη δείχνει πως έχει αυτός που οδηγεί το Tiguan για το τι «είναι» το αυτοκίνητο σήμερα; Σαφώς, δείχνει μια καλή αγορά ενός προϊόντος, όχι όμως και μια προσωπική επιλογή αυτοκινήτου. 
 
Φυσικά τα γούστα είναι προσωπική υπόθεση, όμως εδώ το ζήτημα είναι τι απορρέει από τη σχεδίαση κάθε μοντέλου, και τη συνολική φιλοσοφία της κάθε μάρκας. Όταν η Toyota βομβαρδιζόταν από αρνητικά σχόλια ότι μετατρέπει τα αυτοκίνητα σε λευκές συσκευές, πιθανότατα το άκουσε, και σταμάτησε. Τέλος τα μοντέλα που απλά ήταν «σκυλιά» αξιοπιστίας. Μέσα σε δέκα χρόνια η εικόνα αντιστράφηκε τελείως.
 
Φαντάσου το ID.3, ID.4 και ID.5 να ήταν μοντέλα της Toyota τι θα λέγανε. Όχι γιατί είναι ηλεκτρικά, αλλά γιατί είναι σχεδιαστικά όπως είναι. Βασικά και ουδέτερα. Κανείς δεν θα τα πει άσχημα, κανείς δεν θα τα ερωτευτεί κιόλας. Ότι θα λέγαμε για μια λευκή συσκευή.
 
Εντάξει, η VW έχει κατηγορηθεί από την πρώτη μέρα ως συντηρητική, συγκρατημένη, ουδέτερη, αδιάφορη και με λίγες εξαιρέσεις, βαρετή στη σχεδίαση. Είναι μια στρατηγική που πουλάει, αφού η αισθητική της δεν «προσβάλει» κανέναν, όμως πόσο μπορεί να γλιτώσει από τα ίδια «πυρά» που τόσα χρόνια δεχόταν η Toyota για τα αυτοκίνητά της;
 
Τι λες; Έχει τελειώσει η Toyota πλέον ξεκάθαρα με τη ρετσινιά του «βαρετού»; Και η VW; Πότε θα κάνει κάτι να ξεφύγει κι εκείνη;

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε