autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Υπερφορτωμένα αυτοκίνητα: είναι δυνατόν να διασχίζουν την πόλη ανενόχλητα;

Υπερφορτωμένα αυτοκίνητα: είναι δυνατόν να διασχίζουν την πόλη ανενόχλητα;

13/2/2025

Συχνό φαινόμενο η υπερβολική φόρτωση της οροφής με υλικά προοριζόμενα για σκραπ.
Πολύ επικίνδυνο για τους άλλους οδηγούς αν πέσουν στο οδόστρωμα, ειδικά στην Εθνική.
Προκαλεί αποσταθεροποίηση του αυτοκινήτου, λιγότερο αποτελεσματικό το φρενάρισμα.
Η ελλιπής αστυνόμευση από την Τροχαία δεν βοηθάει την κατάσταση.

Συχνό φαινόμενο η υπερβολική φόρτωση της οροφής με υλικά προοριζόμενα για σκραπ.

Είναι πολύ συχνό το φαινόμενο να συναντάμε στους Ελληνικούς δρόμους, διάφορα οχήματα, αυτοκίνητα-αλλά τελευταία και τρίκυκλα, φορτωμένα με τον πλέον επικίνδυνο τρόπο. Οι οδηγοί τους, μικροπωλητές-παλιατζήδες και «λαθρέμποροι» ανακυκλώσιμων υλικών στην πλειοψηφία τους, φορτώνουν «δίχως αύριο» το όχημα που διαθέτουν, με σκοπό να χωρέσουν όσο το δυνατόν περισσότερο «εμπόρευμα» σε ένα δρομολόγιο. Τα υλικά αυτά στοιβάζονται όπως-όπως,είτε στην καρότσα του τετράτροχου ή του τρίτροχου που διαθέτει ο καθένας, είτε ακόμη και στην σχάρα της οροφής ενός επιβατικού αυτοκινήτου, αφού αυτό έτυχε να αναλάβει το ρόλο του…φορτηγού.

Πολύ επικίνδυνο για τους άλλους οδηγούς αν πέσουν στο οδόστρωμα, ειδικά στην Εθνική.

Σε κάθε περίπτωση, η πρακτική αυτή συνιστά ένα σωρό παραβιάσεις των κανονισμών, είτε αυτού του ίδιου του ΚΟΚ, είτε ακόμη και φορολογικές παραβάσεις, αφού αυτού του είδους τα «εμπορεύματα» συνήθως δεν έχουν καμιά εμπορική νομιμότητα. Για να μείνουμε όμως στα της οδικής συμπεριφοράς, είναι εύκολα αντιληπτό από τον καθένα, ότι οποιαδήποτε απροσεξία κατά το δέσιμο στο φόρτωμα, ή οποιαδήποτε ανατάραξη μπορεί να προκληθεί π.χ. από ανωμαλία του δρόμου, θα μπορούσε να έχει σαν συνέπεια να βρεθούν τα υλικά αυτά στο οδόστρωμα, με ανυπολόγιστο κίνδυνο για τα επερχόμενα οχήματα. Ειδικά αν αυτό συμβεί στην Εθνική οδό με τις ταχύτητες που αναπτύσσονται να μην προσφέρονται για γρήγορες αντιδράσεις.

Προκαλεί αποσταθεροποίηση του αυτοκινήτου, λιγότερο αποτελεσματικό το φρενάρισμα.

Πέρα από το απίστευτα πιθανό ενδεχόμενο να πέσουν στο δρόμο τα αντικείμενα πάντως, υπάρχουν διάφοροι πιθανοί κίνδυνοι που μπορεί να αντιμετωπίσει το ίδιο το όχημα που κυκλοφορεί υπερφορτωμένο. Η αποσταθεροποίηση του οχήματος λόγω μετατόπισης του φορτίου κατά τη διάρκεια ενός φρεναρίσματος ή μιας απότομης στροφής είναι κάτι που μπορεί να συμβεί πραγματικά εξαιρετικά εύκολα. Οι δυνατότητες φρεναρίσματος επίσης που έχει ένα όχημα με 300 κιλά φορτίο, σε σύγκριση με το συνηθισμένο, προφανώς και δεν είναι οι ίδιες σε σύγκριση με ένα κανονικά φορτωμένο αυτοκίνητο. Κατά συνέπεια, ο κίνδυνος πρόκλησης ατυχήματος λόγω αδυναμίας να ακινητοποιηθεί το όχημα εγκαίρως, είναι πάλι πολύ πιθανός.

Η ελλιπής αστυνόμευση από την Τροχαία δεν βοηθάει την κατάσταση.

Το περίεργο πάντως είναι ότι, εικόνες με τέτοια «γραφικά» αυτοκίνητα, είναι αρκετά συνηθισμένες στους ελληνικούς δρόμους και πολλές φορές αυτά είναι ικανά να διασχίσουν ολόκληρη την πόλη χωρίς να τα σταματήσει κανείς. Η αστυνόμευση από την Τροχαία στην προκείμενη , δείχνει να μην είναι αρκετή. Γιατί προφανώς αυτά τα οχήματα, δεν μπορεί να περνάνε απαρατήρητα από τα αρμόδια «όργανα της τάξης». Μήπως πρέπει να ενταθούν κατά συνέπεια οι περιπολίες και οι έλεγχοι της Αστυνομίας;

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις

PEUGEOT
AUDI