Διαθέτοντας τις απαραίτητες για την πόλη, compact διαστάσεις, το Spark εντυπωσιάζει καθώς διαθέτει χαρακτηριστικά σχεδιαστικά στοιχεία στο αμάξωμά του όπως ο μυώδης εμπρόσθιος προφυλακτήρας, τα πολύ μοντέρνα φωτιστικά σώματα, τα τονισμένα νεύρα, αλλά και οι «κρυμμένες» χειρολαβές για τις πίσω πόρτες, που του δίνουν μια μοναδική παρουσία σε σχέση με οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο πόλης.
Το εσωτερικό του Spark ξεχωρίζει για τη σχεδίαση του ταμπλό και του πίνακα οργάνων, ο οποίος ενσωματώνει ψηφιακές ενδείξεις για το στροφόμετρο, το δείκτη βενζίνης και το trip computer. Τις εντυπώσεις κερδίζουν οι πολλές θήκες για μικροαντικείμενα αλλά και οι άνετοι χώροι για τους επιβάτες.
Φιλικό, ευέλικτο και άνετο, αποδεικνύεται το Spark στο δρόμο τόσο εντός των τειχών της πόλεως, όσο και εκτός αυτής. Το άκαμπτο πλαίσιο, η σωστά ρυθμισμένη και άνετη ανάρτηση και το μακρύ μεταξόνιο των 2,375 μέτρων φροντίζουν για τη σταθερότητα του συνόλου σε δρόμο με στροφές, ενώ παράλληλα στην ευθεία, προσδίδουν σίγουρο πάτημα και αυξάνουν την ασφάλεια. Στα πλεονεκτήματα του Spark συγκαταλέγονται και οι «ζωντανοί» και οικονομικοί κινητήρες του 1,0 και 1,2 λτ. με απόδοση 68 και 82 ίππων (4,8 και 4,9 λτ./100 χλμ. αντίστοιχα η μέση κατανάλωση).
Copyright © 2024 - autoagora.gr