autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

    VW up!

    Διαβάστηκε από 32443 αναγνώστες - 28/4/2014

    Με μήκος που δεν ξεπερνάει τα 3,54 μέτρα και πλάτος 1,64 μέτρα, το up! καθιστά σαφές ότι, το βασίλειό του είναι η πόλη. Σχεδιαστικά, ο Βενιαμίν της VW είναι ιδιαίτερα χαριτωμένος και καταφέρνει να ενσωματώσει τη σοβαρή σχεδίαση των VW, σε ένα μοτίβο παιχνιδιάρικο και νεανικό. Αυτό το πετυχαίνει με τη σχεδίαση του εμπρόσθιου προφυλακτήρα που μοιάζει να χαμογελάει, με το κεντρικό πλαστικό του τμήμα να «πλέει» πάνω στην ευρύτερη κυψελωτή μάσκα. 
    Το up! με τις μικρές εξωτερικές του διαστάσεις, την καλή ορατότητα και το κοφτερό τιμόνι, βοηθά ιδιαίτερα στην ευελιξία εντός πόλεως και στην ευκολία κατά το παρκάρισμα. Και πέρα από αυτό, η σχετικά σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης προσφέρει την απαραίτητη ασφάλεια στις στροφές και στην ευθεία, με μια μικρή ευπάθεια στους πλευρικούς ανέμους να παρατηρείται μόνο στα πολλά χιλιόμετρα. Το Up! προσφέρει κορυφαία ασφάλεια, αφού απέσπασε 5 αστέρια στις δοκιμές του οργανισμού Euro NCAP.
    Το Up! είναι διαθέσιμο με 3κύλινδρο κινητήρα 1,0 λτ. σε δύο εκδόσεις: μία με 60 και μία με 75 ίππους. Ακόμη και με τους 60 ίππους, το Up! κινείται με άνεση σε ρυθμούς πόλης και μόνο στον αυτοκινητόδρομο θα απαιτηθούν κάποιες παραχωρήσεις. Από την άλλη βέβαια, η οικονομία που προσφέρει είναι κορυφαία με μέση τιμή στα 4,5 λτ./100 χλμ. και εκπομπές C02 105γρ./χλμ. (4,7 λτ./100 χλμ. και 108 γρ./χλμ. για την έκδοση με τους 75 ίππους).
    Ακόμη, υπάρχει διαθέσιμη και η έκδοση eco up!, που χρησιμοποιεί φυσικό αέριο για καύσιμο (CNG) και πετυχαίνει ακόμη καλύτερη κατανάλωση. Ο 3κυλινδρος, αλουμινένιος, 1.000άρης κινητήρας του eco up! διαθέτει φυσικά τις κατάλληλες ρυθμίσεις για την καύση του φυσικού αερίου και αποδίδει 68 ίππους και έχει κατανάλωση 2,9 κιλά/100χλμ και απαλλαγή από τα τέλη κυκλοφορίας (CΟ2 79 γρ./χλμ.). Το eco up! λειτουργεί με βενζίνη μόνο όταν εξαντληθεί το CNG και χωρίς η αλλαγή να γίνεται αισθητή, παρά μόνο από την διαφορετική ένδειξη του δείκτη καυσίμου στο ταμπλό. Ο οδηγός δεν μπορεί να επιλέξει χειροκίνητα ανάμεσα στα δύο καύσιμα.
    Το εσωτερικό του up! διακρίνεται για την απλή του σχεδίαση αλλά και για την πολύ καλή του εργονομία σε ό,τι αφορά στους διακόπτες και στα χειριστήρια στο ταμπλό. Ποιοτικά, τα σκληρά πλαστικά που ντύνουν το ταμπλό ξεχωρίζουν για τη σωστή τους κατασκευή και το καλό φινίρισμα και συναρμογή. Από πλευράς χώρων τέλος, το up! μεταφέρει χωρίς μεγάλες παραχωρήσεις 4 επιβάτες, ενώ το πορτ-μπαγκάζ είναι κορυφαίο για την κατηγορία (251 λτ.).

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ