Όσα πράγματα και αν γράψουμε, όσο και αν επιμείνουμε, είναι κοινώς παραδεκτό πως την καλύτερη δουλειά στην αποκατάσταση κάποιας ζημιάς, την κάνει η επίσημη αντιπροσωπεία. Εκεί που χρησιμοποιούνται τα ανταλλακτικά με τις “σφραγίδες” του κατασκευαστή, τόσο του εκάστοτε ανταλλακτικού (που θα δούμε και πιο κάτω ως ξεχωριστή περίπτωση), όσο και του αυτοκινήτου. Αυτό έχει ακόμα περισσότερη βαρύτητα, όταν η ζημιά είναι εκτεταμένη μια και οι εργοστασιακές μετρήσεις και προδιαγραφές, τηρούνται (θεωρητικά) απαρέγκλιτα όταν το αυτοκίνητο είναι στα “χέρια” της επίσημης αντιπροσωπείας. Δεν χρειάζεται να αναλύσουμε τα πλεονεκτήματα. Μόνο να ξεχωρίσουμε τις περιπτώσεις όπου τυχόν “έλλειψη” της σφραγίδας του κατασκευαστή του αυτοκινήτου στο ανταλλακτικό, μπορεί να “προδώσει” την επισκευή και να επιφέρει τη σχετική μείωση στην αξία του αυτοκινήτου σε ενδεχόμενο προώθησης για πώληση ως μεταχειρισμένο. Ένα μεγάλο πλεονέκτημα που αντικατοπτρίζεται στο κόστος της εργασίας κατά την αποκατάσταση μιας ζημιάς, είναι ο περιορισμός των αναγκών προετοιμασίας. Ειδικά όταν μιλάμε για μεταλλικά μέρη, όπου η προετοιμασία περιορίζεται στο αστάρωμα και τον τελικό έλεγχο του κωδικού για τη βαφή τους. Όλα όσα χρειάζεται κάποιο ανταλλακτικό για να τοποθετηθεί στο αυτοκίνητο, είναι “μέσα” στον κατάλογο της εταιρείας που μπορεί να φαίνεται ως έξτρα χρέωση (και για πολλούς, περιττή) αλλά αποτελεί εχέγγυο για την άριστη αποκατάσταση του προβλήματος, έτσι όπως θα γινόταν από το εργοστάσιο.
Copyright © 2024 - autoagora.gr