Είναι σε πολλές περιπτώσεις το 1/3 με 1/4 της τιμής του αυθεντικού και αυτό από μόνο του αποτελεί ένα καλό λόγο για να τα δει κανείς πιο “ζεστά”. Έχουν όμως κάποιες χτυπητές αδυναμίες ως εφαρμογή, που πρέπει να ξέρει κανείς για να μπορέσει να “ζυγίσει” την αξία τους. Πέραν του πάχους του υλικού που σε πολλές περιπτώσεις γίνεται αντιληπτό και “με το μάτι” πως αποκλείεται να έχουν την ίδια συμπεριφορά με τα γνήσια σε πιθανή... επανάληψη της ζημιάς, είναι και ένα ακόμα θέμα που μόνο αν το αντιμετωπίσεις μπορείς να εκτιμήσεις την σημασία του. Ένα ιμιτασιόν καπό για παράδειγμα, που μπορεί να προτιμήσει ο ιδιοκτήτης ευρωπαϊκού αυτοκινήτου, μπορεί να τον φέρει σε δύσκολη θέση όταν θα έρθει κάποια στιγμή η ώρα του αποχωρισμού του αυτοκινήτου, έχοντας κινέζικα ιδεογράμματα χτυπημένα στο κεντρικό νεύρο του σκελετού. Με μια τέτοια λεπτομέρεια σε εμφανή θέση όταν το καπό είναι ανοιχτό, εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς πως μια πιθανή αρχική τοποθέτηση περί “ατρακάριστου οχήματος” πάει περίπατο χωρίς δεύτερη σκέψη. Αντίστοιχα όμως, το χαμηλό κόστος των ιμιτασιόν, μπορεί να είναι ένα καλό βοήθημα για μια πιο οικονομική επισκευή, όταν μιλάμε για φτερά ή για άλλα ανταλλακτικά, όπως είναι τα αμορτισέρ για το καπό εμπρός ή πίσω. Μεγάλη είναι και η γκάμα στις επιλογές των ιμιτασιόν που έχουν να κάνουν με τα περιφερειακά μέρη του αυτοκινήτου, με δεδομένο πως εκεί δεν θα έχουμε την ίδια αντοχή στο χρόνο όπως συμβαίνει με τα εργοστασιακά αντίστοιχα ή τα ΟΕΜ. Το χαμηλό κόστος όμως, μπορεί να παίξει το ρόλο του αντίβαρου σε αυτή τη λογική, δίνοντας τη δυνατότητα αντικατάστασης εκ νέου, χωρίς και πάλι να φτάνει κανείς το κόστος αντικατάστασης με καινούργιο original ανταλλακτικό.
Copyright © 2024 - autoagora.gr