autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Το υγραέριο παραμένει το πιο οικονομικό καύσιμο ευρείας χρήσης.

Το σύστημα τοποθετείτε συνήθως κάτω από το χώρο αποσκευών τον οποίο μικραίνει ελάχιστα έως καθόλου.

LPG: οικονομία που συμφέρει

Διαβάστηκε από 10199 αναγνώστες - 25/7/2017

Οικονομία που συμφέρει! Δικαίως θα λέγαμε ότι το υγραέριο μπορεί να χαρακτηριστεί ως το καύσιμο της κρίσης. Συμφέρει τρομερά, μιας και η τιμή ανά λίτρο υγραερίου είναι η χαμηλότερη της αγοράς, συγκριτικά και με τη βενζίνη και με το diesel.

Η σχεδόν διπλάσια τιμή της βενζίνης έναντι του υγραερίου, καθιστά το LPG ως το οικονομικότερο καύσιμο για την μετακίνησή μας, με το κόστος χρήσης ακόμα και σε καθημερινή βάση και διανύοντας πάρα πολλά χιλιόμετρα να είναι αμελητέο.

Βασικές γνώσεις γύρω από το LPG
Οικονομία & Γρήγορη Απόσβεση
Παρά την γενικότερη αύξηση της τιμής των καυσίμων, το υγραέριο παραμένει η πιο οικονομική λύση στην ελληνική αγορά. Τα τελευταία χρόνια το υγραέριο ως εναλλακτικό καύσιμο κίνησης έχει σκαρφαλώσει στην 1η θέση της προτίμησης του αγοραστικού κοινού για την οικονομική τους μετακίνηση, με όφελος που φτάνει και το 50% σε σχέση με τη βενζίνη, παραμένοντας σταθερά το οικονομικότερο καύσιμο. Αν υπολογίσουμε και ότι πλέον μπορεί να τοποθετηθεί σε σχεδόν όλα τα οχήματα (90% των οχημάτων), η τοποθέτηση ενός συστήματος LPG είναι δελεαστικότερη από ποτέ. 
Πολλοί οδηγοί προβληματίζονται με το κόστος εγκατάστασης LPG στο αυτοκίνητό τους. Η πολύ φθηνή όμως τιμή του LPG, συμβάλει και στην πολύ γρήγορη απόσβεση του κόστους εγκατάστασης. Για παράδειγμα, έστω ότι διαθέτουμε ένα αυτοκίνητο που παρουσιάζει μέση κατανάλωση 8 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, τότε σε ετήσια βάση (δηλαδή για 15.000 χιλιόμετρα το χρόνο), απαιτούνται 1.200 λίτρα καυσίμου. Στην περίπτωση που το αυτοκίνητό μας καταναλώνει μόνο αμόλυβδη, τα χρήματα που θα χρειαστούμε για ένα έτος ανέρχονται σε 1.884 ευρώ, ενώ για την περίπτωση του υγραερίου απαιτούνται 972. Δηλαδή προκύπτει ετήσιο όφελος 912 ευρώ. Δηλαδή σε μηνιαίο επίπεδο ο κάτοχος οχήματος LPG, εξοικονομεί 76 ευρώ. Διόλου ευκαταφρόνητο ποσό, που στις μέρες μας, αναμφίβολα «κλείνει» πολλές τρύπες στον προϋπολογισμό. Και φανταστείτε ότι στην περίπτωση που έχετε ένα βενζινοκίνητο το οποίο «καίει» πολύ παραπάνω από τα 8 λτ./100 χλμ του παραδείγματος, τότε το όφελος εκτοξεύεται σε ακόμα υψηλότερα νούμερα. Επίσης, τα οφέλη για τον καταναλωτή πολλαπλασιάζονται, όταν πραγματοποιούμε αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα το χρόνο.
 
Χαμηλό κόστος Συντήρησης & Εύκολος Ανεφοδιασμός
Κάτι που προσθέτει πόντους στο LPG είναι το σχετικά μικρό κόστος συντήρησης, καθώς το σύστημα του LPG αποτελείται από εξαρτήματα τα οποία κατά βάση δεν απαιτούν τρομερή συντήρηση, παρά μόνο μερικά περιφερειακά κομμάτια όπως τα φίλτρα τα οποία δεν είναι ιδιαίτερα δαπανηρά.
 
Επίσης, τα δεδομένα έχουν αλλάξει σε σχέση με το παρελθόν, που υπήρχαν λίγα πρατήρια καυσίμων με LPG. Πλέον δεν θα έχουμε κανένα πρόβλημα στον ανεφοδιασμό μας, εφόσον έχει αναπτυχθεί ένα αρκετά μεγάλο δίκτυο πρατηρίων καυσίμων που υποστηρίζει LPG.

 

 
Μήπως είμαι στη «Black List»;
Πάνω από 90% των υπαρχόντων οχημάτων μπορούν να μετατραπούν σε υγραεριοκίνητα χωρίς κανένα πρόβλημα. Τα υπόλοιπα , όμως, πρέπει να προβούν σε βασικές αλλαγές στον κινητήρα τους πριν την μετατροπή. Για το σκοπό, έχει δημιουργηθεί από τον κάθε κατασκευαστή συστήματος υγραεριοκίνησης, μια Μαύρη Λίστα («Black List») . Αυτή η λίστα περιλαμβάνει τα μοντέλα αυτοκινήτων που δεν θα πρέπει να μετατραπούν με το συγκεκριμένο σύστημα. Αρα δεν ταιριάζει κάθε σύστημα σε κάθε τύπο αυτοκινήτου.
 
Οπότε πριν προβούμε στην εγκατάσταση κάποιου συστήματος υγραεριοκίνησης, πρέπει ο επαγγελματίας μηχανικός να το ελέγξει και κατόπιν να αποφασίσει αν χρειάζεται να προβεί σε κάποια αλλαγή ή μπορεί να συνεχίσει άμεσα στην εγκατάσταση του συστήματος. Αυτό συνεπάγεται πως ο εγκαταστάτης θα ελέγξει προσεκτικά όλα τα μέρη του κινητήρα που έχουν σχέση με την ανάφλεξη και την καύση του καυσίμου.
 
Αν αυτός ο έλεγχος δεν γίνει από το συνεργείο προτού γίνει η μετατροπή, τότε μπορεί να παρουσιαστούν μετά την μετατροπή μη αναμενόμενα προβλήματα τα οποία θα επιφέρουν δαπανηρές επιδιορθώσεις.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις

Σχετικες επιχειρησεις