Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Ποια είναι τα σημάδια «κόπωσης» των φρένων;

6/8/2021

Το σύστημα πέδησης θα μας «προειδοποιήσει» για τη φθορά του με ορισμένα χαρακτηριστικά σημάδια που παρατηρούμε κατά τη διάρκεια της οδήγησης.

Kοινοποίησε το »

Καταρχάς, εάν ξαφνικά αρχίσει να παράγεται ένας οξύς ήχος όταν πιέζουμε το μεσαίο πεντάλ, αυτό δείχνει πως τα τακάκια χρήζουν αντικατάστασης.

Αν παρατηρείτε τρέμουλο στο τιμόνι κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος, τότε ένας δίσκος πιθανότατα έχει στραβώσει. Σε αυτή την περίπτωση χρειάζεται αλλαγή, εκτός εάν μπορεί να επισκευαστεί σε τόρνο.
Όταν το πεντάλ του φρένου φαίνεται πιο σκληρό από ό,τι έχετε συνηθίσει, τότε μάλλον υπάρχει πρόβλημα στον ενισχυτή κενού και θα πρέπει να ελεγχθεί για τυχόν διαρροές. Αντιθέτως, αν το πεντάλ είναι πιο μαλακό, τα υλικά τριβής έχουν αυξημένη θερμοκρασία. Παράλληλα, πρέπει να ελεγχθεί η στάθμη των υγρών φρένων.

Τέλος, αν το αυτοκίνητο χρειάζεται περισσότερο χρόνο από το συνηθισμένο για να επιβραδύνει, τότε είναι απαραίτητος ο άμεσος έλεγχος ολόκληρου του συστήματος πέδησης.



Όσον αφορά τα υγρά φρένων, η στάθμη τους πρέπει να ελέγχεται τουλάχιστον 1 φορά το μήνα, και οπωσδήποτε πριν από ένα μεγάλο ταξίδι. Επίσης, θα πρέπει να ανανεώνονται το αργότερο κάθε 2 χρόνια, ανεξαρτήτως των χιλιομέτρων που έχει διανύσει το αυτοκίνητο. Ο λόγος είναι ο εξής: Τα υγρά μπορούν να απορροφήσουν νερό, το οποίο διαλύεται, και στις υψηλές θερμοκρασίες σχηματίζει φυσαλίδες, επιδρώντας αρνητικά στην μετάδοση της δύναμης πέδησης. Ένα συνεργείο μπορεί να μετρήσει την περιεκτικότητα του υγρού φρένων σε νερό και εάν αυτή είναι πάνω από 3.5%, τότε το υγρό πρέπει να αλλαχθεί.

Εσείς πόσο συχνά αλλάζετε τακάκια και δίσκους; Περιμένετε να «φαγωθούν» εντελώς, ή τα αντικαθιστάτε προληπτικά πιο νωρίς; Όσον αφορά το στράβωμα κάποιας δισκόπλακας, σας έχει τύχει ποτέ;
 
 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει

Kοινοποίησε το »

Σχετικες επιχειρησεις