Η BMW X1 βρίσκεται στη δεύτερη θέση των πωλήσεων της κατηγορίας «μετρώντας» 633 μονάδες μέσα στο 2017 μέχρι και το Μάιο, κάτι που συνιστά επιτυχία με δεδομένο το ότι είναι πολύ ακριβότερο από το πρώτο της κατάταξης σε όλες τις εκδόσεις. Η βασική βενζινοκίνητη Χ1 είναι –φυσικά- δικίνητη με τον τρικύλινδρο 1.500άρη turbo που αποδίδει 136ίππους και 220 Nm ροπής. Αντίστοιχα, ίδιας χωρητικότητας είναι ο βασικός diesel αλλά με 4 κυλίνδρους, που αποδίδει 116 ίππους και 270 Nm ροπής. Στα 5,6 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα η κατανάλωση σε περιβάλλον πόλης για τη βασική βενζινοκίνητη Χ1, με το αντίστοιχο νούμερο για την diesel να είναι 4,9 λτ./100 χλμ. Η βασική βενζινοκίνητη Χ1 με βάρος 1.470 κιλά, είναι και λίγο ταχύτερη σε ότι αφορά την επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα, αφού χρειάζεται 9,7 δευτερόλεπτα, έναντι 11,1 της diesel. Για την κίνηση στην πόλη, αναμφίβολα μεγάλη βοήθεια αποτελεί το πακέτο με τους αισθητήρες παρκαρίσματος και την κάμερα οπισθοπορείας (που πάει στην περίπτωση της Χ1 σετ και με το σύστημα αυτόματου παρκαρίσματος) πρέπει να υπολογίζει κανείς επιπλέον σχεδόν 2.000 ευρώ. Απέναντι στην αυξημένη τιμή αγοράς του μοντέλου, το επιπλέον κόστος για τον εξοπλισμό που λέμε, μοιάζει λογικό και σίγουρα προσθέτει πόντους στη συνολική αξία του αυτοκινήτου.
Copyright © 2024 - autoagora.gr