Το Jimny ήταν και παραμένει ένα αυτοκίνητο που επιλέγεται με βάση πολύ συγκεκριμένες ανάγκες. Η σκληροτράχηλη τετρακίνηση και ο μικρός σε κυβισμό κινητήρας, είναι τα δύο στοιχεία- «μαγνήτες» για το αγοραστικό ενδιαφέρον του μοντέλου, που ακόμα και τώρα, μετά από αλλεπάλληλα face lift αλλά και αναβαθμίσεις στον εξοπλισμό του, δείχνει ξεπερασμένο. Η προσθήκη συστήματος ελέγχου της πρόσφυσης στον εξοπλισμό του είναι το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό που προστέθηκε στον εξοπλισμό και πραγματικά έκανε τη διαφορά. Κατά τα άλλα, οι αερόσακοι παραμένουν 2 (μετωπικοί) ενώ υπάρχουν τα a/c, ηλεκτρικά παράθυρα και καθρέπτες αλλά και οι ζάντες αλουμινίου στον εξοπλισμό του. Αντί για μοχλό που είχαν οι παλιότερες εκδόσεις, ο οδηγός που θέλει να εμπλέξει την τετρακίνηση και τις κοντές σχέσεις, το κάνει με δύο πλήκτρα στο κάτω μέρος του ταμπλό, στο κέντρο. Το ότι κάθεται ψηλά, δίνει έναν αέρα στην ψυχολογία αλλά η έλλειψη χώρων γενικότερα, δεν αφήνει περιθώρια και για πολλές χρήσεις. Χώρια που η κατανάλωση του 1.300άρη με τους 85 ίππους, είναι πολύ υψηλή για τα δεδομένα των σύγχρονων αντίστοιχων κινητήρων.