+ Το φθηνότερο του ανταγωνισμού, ισορροπημένη ανάρτηση, οικονομικό σε κατανάλωση
- Η μονάδα Navi λειτουργεί αργά, η οθόνη είναι πολύ μικρή, έχει σκληρή απορρόφηση σε χαμηλές ταχύτητες
Η Mazda εξοπλίζει το CX-5 με τρία δυνατά χαρακτηριστικά. Αρχικά ο σχεδιασμός, που είναι δυναμικός και παράλληλα κομψός, θα μπορούσε να ανήκει σε κάποιο μοντέλο της Alfa. Δεύτερον το εσωτερικό. Μοναδική, λεπτή επιλογή υλικού και Navi χωρίς επαφή, αλλά με περιστροφική κίνηση. Δυστυχώς, αναταποκρίνεται πολύ αργά. Τρίτον, ο κινητήρας δύο λίτρων χωρίς στροβιλοσυμπιεστή. Με κατανάλωση 8.1 λίτρα είναι επίσης ο πιο οικονομικός βενζινοκινητήρας. Οι 165 ίπποι παρατηρούνται μόνο ψηλά κάτι που μαρτυρούν και τα νούμερα της ροπής των 213Nm στις 4000 σ.α.λ. Το άμεσο σύστημα διεύθυνσης και η κοντή κλιμάκωση, είναι πραγματικά διασκεδαστικά. Όμως, ο κινητήρας και η ανάρτηση, που είναι υπερβολικά προσανατολισμένη στην άνεση, πνίγουν όλες τις σπορ φιλοδοξίες. Αν δεν τα χρειάζεστε όλα αυτά, τότε απολαύστε τον καλύτερο χώρο αποσκευών αυτού του τεστ. Κανείς άλλος δεν έχει τέτοιο ποιοτικό πάτωμα. Το Mazda δεν μοιάζει με κανένα άλλο.
Τους 165 ίππους μπορείτε να τους αισθανθείτε μόνο με τέρμα γκάζι
Copyright © 2024 - autoagora.gr