Κινητήρας-επιδόσεις: Φοβερά ήσυχος με ικανοποιητικές επιδόσεις για το i30
Η συνεργασία Κορέας - Ευρώπης απέδωσε καρπούς, και πιο συγκεκριμένα, απέδωσε έναν πραγματικά αξιόμαχο 1.000άρη κινητήρα. Ένα εντυπωσιακά πολύ ήσυχο τρικύλινδρο μηχανικό σύνολο το οποίο δεν μεταφέρει καμία δόνηση μέσα, ενώ εάν θέλετε με το ζόρι να το ακούσετε, θα πρέπει να μαρσάρετε αρκετά πεισματικά. ¶μεσος ψεκασμός με τούρμπο, μπεκ έξι οπών, τα οποία στέλνουν με τόσο μεγάλη πίεση το μείγμα, που η καύση γίνεται πιο καθαρή και αποδοτική από ποτέ. Ο οδηγός λαμβάνει απευθείας την αίσθηση πως έχει στη διάθεση του έναν δυνατό κινητήρα που έχει να «δώσει» πολλά από τις μεσαίες έως και τις πολύ υψηλές στροφές. Όσον αφορά τις κρίσιμες πιο χαμηλές, παρόλο που τα νούμερα είναι πολύ καλά, έχεις την περίεργη αίσθηση πως του λείπει λίγο νεύρο, κάτι το οποίο ίσως νιώσεις και στις επιταχύνσεις με μεγαλύτερες σχέσεις. Το τελευταίο, με την μακριά κλιμάκωση του, το βοηθάει να παραμείνει ιδιαίτερα οικονομικό, μα του κόβει λίγο ακόμη νεύρο.
Κινητήρας-επιδόσεις: Οικονομικός ακόμα και στην σβέλτη οδήγηση για το Leon
Όπως και πριν την ανανέωση, έτσι και τώρα παραμένει ο 3κύλινδρος κινητήρας με απόδοση 115 ίππων, έχοντας το χαρακτηριστικό γουργουρητό να τον συντροφεύει. Η αλήθεια είναι πως δεν μας ενοχλεί καθόλου η ηχητική παρουσία του. Αν κανείς περίμενε πως ο κινητήρας θα ζοριζόταν να κινείσαι το αμάξωμα, πλανάται. Οι μετακινήσεις θα αποκτήσουν ένα μοναδικά πιο σβέλτο τέμπο, ενώ η ελαφριά αίσθηση στα χέρια του οδηγού είναι στα συν. Εύκολος χειρισμός και άνεση εντός πόλης από την χρήση του ημιαυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, ο οποίος και θα κρατήσει χαμηλά την κατανάλωση και θα σας ξεκουράσει με τις σωστές εναλλαγές του. Εάν βέβαια επιθυμείται περισσότερη συμμετοχή εκ μέρους σας, υπάρχει και σειριακή λειτουργία, ενώ και η επιλογή Sport, θα σας βοηθήσει να προλάβετε την πτήση σας.
Ο πιο δυνατός 1.000άρης με επιδόσεις που ξεχωρίζουν για το Civic
Ο τρικύλινδρος αυτός κινητήρας του Civic αποτελεί και το ισχυρότερο σύνολο της μικρομεσαίας κατηγορίας. Αποδίδει 129 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και ενσωματώνει σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων στην ειδαγωγή και εξαγωγή. Η ροπή ανέρχεται στα 200 Nm διαθέσιμα από τις 1.700 σ.α.λ. κάτι που είναι αισθητό στην πράξη, αφού το αυτοκίνητο τραβάει θετικά από χαμηλά, και δεν κομπιάζει στις υψηλές στροφές. η τρικύλινδρη φύση του δεν κρύβεται ηχητικά, αλλά και πρακτικά μιας και παρουσιάζει τραχύτητα. Μπορεί οι επιδόσεις να είναι οι καλύτερες μα και η κατανάλωση δείχνει να ανεβαίνει στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά | Honda Civic | Hyundai i30 | Leon |
---|---|---|---|
Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι) | 988/3 σε σειρά | 998/3 | 999/3 σε σειρά |
Καύσιμο | Βενζίνη | Βενζίνη | Βενζίνη |
Ισχύς (ίπποι/σαλ) | 129/5.500 | 120/6.000 | 115/5.000-6.000 |
Ροπή (Nm/σαλ) | 200/2.250 | 171/1.500-4.000 | 172/5.000-5.500 |
Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση | 6/χειρ./εμπρός | 6/χειροκίνητο/μπροστά | διπλού συμπλέκτη/7 ταχυτ./εμπρός |
Start/Stop | ΝΑΙ | ΝΑΙ | NAI |
0-100 χλμ/ώρα (δλ) | 11.2 | 11,6 | 9.7 |
Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα) | 203 | 190 | 202 |
Κατανάλωση (λτ/100χλμ) | 4.8 | 6,9 | 4.4 |
Εκπομπές C02 (γρ/χλμ) | 110 | 115 | 102 |
Χώρος αποσκευών (λίτρα) | 478 | 395 | 380 |
Copyright © 2024 - autoagora.gr