Οδική συμπεριφορά: Το πιο σπορ οικογενειακό της αγοράς
Το νέο Civic μπορεί πραγματικά να μεταμορφωθεί ανάλογα με τις συνθήκες και το περιβάλλον στο οποίο θα οδηγήσετε. Εντός πόλης είναι άνετο με ελαφρύ τιμόνι και οι αναρτήσεις θα φιλτράρουν σε πολύ μεγάλο βαθμό τις κακοτεχνίες του δρόμου, ενώ στον αυτοκινητόδρομο, παραμένει εντυπωσιακά σταθερό σε υψηλές ταχύτητες, δεν μεταφέρονται κραδασμοί στο γρήγορο τιμόνι με την ανάρτηση διαχειρίζεται τέλεια το αμάξωμα. Φέρει γενικά πολλά στοιχεία από GTI με τα πολύ καλά φρένα να ακινητοποιήσουν το αμάξωμα από τα 100χλμ. σε μόλις 34,8 μέτρα.
Οδική συμπεριφορά: Βάζει τον οδηγό στο επίκεντρο
Η θέση οδήγησης θυμίζει αρκετά γερμανική σχολή, (κυρίως λόγω της ρύθμισης του τιμονιού) και είναι πραγματικά άνετη. Ο κινητήρας δεν ζορίζεται σε κανένα φάσμα των στροφών, δεν αντιδράει υπό πίεση, απλά μια μικρή υπενθύμιση. Αν το.. «πατάτε» λίγο παραπάνω, να ρίχνετε συχνά πυκνά βλέμματα στην κατανάλωση, για να μην βρεθείτε προ εκπλήξεων. Εντός πόλης, δεν θα σας χαλάσει την άνεση καμία λακκούβα, ενώ είναι εντυπωσιακά εύκολο στον χειρισμό. Αν βγείτε εκτός, και συναντήσετε στροφές, δεν θα αγχωθείτε ιδιαίτερα. Αυτό γιατί οι κλίσεις είναι περιορισμένες, η υποστροφή έρχεται φυσιολογικά, ενώ αν το λέει η καρδιά σας, μπορείτε να φέρετε στο παιχνίδι και το πίσω μέρος.
Κάθε σχέση γεμίζει εντυπωσιακά με αποτέλεσμα η δύναμη του 1.000άρη να απλώνεται ομαλά και να εκμεταλλεύεται το μεγαλύτερο δυνατό παράθυρο ωφέλιμης λειτουργίας. Στην κατανάλωση το 6,9 είναι ένα νούμερο που αντικατροπτίζει την πραγματικότητα, ενώ τα φρένα είναι αρκετά ικανοποιητικά. Μικρή ένσταση θα κάναμε στο τιμόνι, που δείχνει πιο ελαφρύ απΆόσο θα θέλαμε.
Οδηγική συμπεριφορά: Σε προκαλεί να το «πατήσεις» το Leon
Ναι είναι για οικογενειάρχες, ναι είναι 1.000 κυβικά, αλλά τίποτα δεν το σταματά. Είναι εδώ και σε προκαλεί να οδηγήσεις με πιο σπορτίφ ρυθμό από ότι θα περίμενες. Ο κεφάτος κινητήρας σου δίνει το έναυσμα, ενώ η πολύ καλή θέση οδήγησης με την ιδιαίτερα καλή στήριξη, θα σε απογειώσουν. Το πλαίσιο μοιάζει πολύ ελαφρύ και ευέλικτο, ενδωτικό ακόμα και σε απότομες αλλαγές κατεύθυνσης. Κι όλα αυτά με μια σχετικά μαλακά ρυθμισμένη ανάρτηση με ημιάκαμπτο άξονα στο πίσω μέρος. Οι ταλαντώσεις και οι βυθίσεις στο πίσω άκρο ελέγχονται ικανοποιητικά ενώ το αυτοκίνητο παραμένει σε κάθε βόλτα καλά εστιασμένο στην παροχή υψηλού επιπέδου άνεσης. Μαλακό το αριστερό πεντάλ αλλά η αίσθηση που παίρνει ο οδηγός από τα φρένα είναι μόνιμα καθησυχαστική.
Copyright © 2024 - autoagora.gr