Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Peugeot 308 1,2 PureTech 130 PS Active - 20.700 ευρώ

Διαβάστηκε από 25888 αναγνώστες - 29/6/2020

Το γαλλικό μοντέλο είναι μόνιμος πρωταγωνιστής σε οποιαδήποτε συζήτηση γίνεται γύρω από την κατηγορία των μικρομεσαίων. Συνδυάζει μοναδικά την κομψότητα με την αγριάδα, έχει τους απαιτούμενους χώρους, ενώ οδηγικά είναι από τα καλύτερα.

Έκδοση Active στα 20.700 ευρώ
Η συγκεκριμένη έκδοση κρίνεται παραπάνω από πλήρης καθώς μεταξύ άλλων παρέχει και: Hill Assist, cruise control, οθόνη αφής 9.7 ιντσών, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, sport τιμόνι, brake assist, σύστημα επαγρύπνησης του οδηγού, lane assist και πίνακα οργάνων με οθόνη LCD 3.5 ινστών.



Σχεδίαση: Ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει!

Η Peugeot διατήρησε τα χαρακτηριστικά που έκαναν πετυχημένο το 308 όπως τις καθαρές γραμμές και την σχεδίαση χωρίς ακρότητες. Τα φωτιστικά σώματα εμπρός διαθέτουν πλέον τεχνολογία LED ενώ τα πίσω, όντας ανασχεδιασμένα, είναι περισσότερο επιβλητικά όταν είναι αναμμένα. Εντυπωσιακοί και πιο αιχμηροί οι εμπρός - πίσω προφυλακτήρες, ενώ το λογότυπο της εταιρίας δεσπόζει στο κέντρο της μάσκας. Οι ζάντες είναι νέες, ενώ υπάρχει ένα νέο χρυσαφί χρώμα  ονόματι  Pyrite Beige που αντικαθιστά το Aluminium Grey.




Εσωτερικό-χώροι: Μίνιμαλ αισθητική με γεμάτη premium αύρα
Η σχεδίαση i-Cockpit καταφέρνει και εδώ να κάνει τον πίνακα οργάνων να λειτουργεί στην ουσία σαν Head up Dispay. Είναι ευανάγνωστος ενώ ο δείκτης του στροφόμετρου κινείται ανάποδα και δίνει νότες διαφορετικότητας. Στο κέντρο του ταμπλό συναντάμε μια οθόνη αφής 9,7 ιντσών με ιδιαίτερα εύκολο menu που είναι και το κέντρο ελέγχου. Ποιοτικά, το 308 παραμένει ένα από τα καλύτερα της κατηγορίας. Διαθέτει «μπόλικο» και χορταστικό μαλακό πλαστικό στο ταμπλό, ακόμα και στα πιο κρυμμένα σημεία όπως εκεί που εφάπτεται με το παρμπρίζ. Η συναρμογή είναι υπεράνω κριτικής και το φινίρισμα αψεγάδιαστο.  Μη τα ξαναλέμε, ανέβηκε κατηγορία.




Χώροι επιβατών και αποσκευών: Οικογενειακό με τα όλα του
Το 308 χωρίς να διεκδικεί δάφνες στον τομέα της  ευρυχωρίας καταφέρνει να μεταφέρει ακόμα και 5 επιβάτες. Πιο συγκεκριμένα, οι πίσω (2 ή 3)  έχουν αρκετό διαθέσιμο πλάτος ενώ ο χώρος αποσκευών είναι γενναιόδωρος και τα 420 λίτρα του είναι πλήρως εκμεταλλεύσιμα λόγω σχήματος.

Κινητήρας-επιδόσεις: 130 άλογα με επιλογή sport που σε πωρώνει
Το μηχανικό σύνολο του 308 της δοκιμής, αποτελεί ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα του που μας έχει φέρει η τεχνολογία. 1.2 λίτρων με απόδοση 130 ίππων και ροπή 230 Nm από τις 1.750 σ.α.λ. που πλέον έχουν την δυνατότηα να συνδυάζονται και με το εξαιρετικό κιβώτιο EAT 8 (εξτρά). Πώς μεταφράζεται στην πράξη;  Πολύ πιο φιλικό προς τις αστικές μετακινήσεις σύνολο το οποίο συγκρατεί την κατανάλωση στα 5.2 λτ./100χλμ. και μπορεί να κοντράρει αμαξώματα πολύ μεγαλύτερων κυβικών.
 
Οδική συμπεριφορά: Ευχάριστο, με ουδέτερες αντιδράσεις και αρκετό νεύρο
Στο δρόμο το 308 είναι ένα από τα πιο ευχάριστα και αποτελεσματικά μοντέλα της μικρομεσαίας κατηγορίας. Το τρίπτυχο, τιμόνι, αναρτήσεις και πλαίσιο, έχουν ιδανική ρύθμιση και εμπνέουν εμπιστοσύνη στον οδηγό. Είτε θελήσει ο οδηγός να κινηθεί σε ρυθμούς πίστας είτε σε χαλαρούς οικογενειακούς, το 308 θα τον αποζημιώσει, αφού έχει παντρέψει την άνεση με την οδική συμπεριφορά όπως  λίγα αυτοκίνητα.  Η εμπιστοσύνη που παίρνει ο οδηγός από το 308 οφείλετε κυρίως στο άμεσο τιμόνι με το σωστό βάρος. Ακόμα και στο όριο το 308 θα κρατήσει πεισματικά την γραμμή που του έχει δώσει ο οδηγός ενώ σε περίπτωση που το παρακάνει, τα ηλεκτρικά βοηθήματα είναι εκεί για να τον γλυτώσουν από τα χειρότερα. Τα φρένα από την μεριά τους είναι αποτελεσματικά και συμμετοχικά σε στριφτερές διαδρομές.