Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Renault Megane 1,33 Tce 140ps EXPRESSION - 20.855 ευρώ

Διαβάστηκε από 25843 αναγνώστες - 29/6/2020

Θέλεις τις βραδινές ώρες να οδηγείς ένα εξωτικό αυτοκίνητο; Να απολαμβάνεις μία μοναδική θέση οδήγησης αλλά και να έχεις έναν κινητήρα διαμάντι κάτω από το καπό; Το αναβαθμισμένο Renault Megane είναι αυτό που ψάχνεις.

Έκδοση Expression στα 20.855 ευρώ
Η νέα έκδοση του Renault Megane είναι διαθέσιμη από το επίπεδο εξοπλισμού Εxpression στη λογική τιμή των 20.855 ευρώ. Η πλούσια λίστα εξοπλισμού ξεχωρίζει με: σύστημα Renault Easy Access, cruise control, προβολείς ομίχλης, 17άρες ζάντες αλουμινίου, αυτόματος διζωνικός κλιματισμός, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος και σύστημα Πλοήγησης R-Link 2, με οθόνη αφής 7'' με Ευρωπαϊκούς χάρτες.



Εμφάνιση - σχεδίαση: Η πιο εξωτική πίσω όψη της κατηγορίας
Μοναδική σχεδίαση που κάνει τα κεφάλια να γυρνάνε, και σύγχρονος  κινητήρας  μετατρέπουν το Renault Megane σε ένα από τα πιο θελκτικά μικρομεσαία της αγοράς. Στο μαύρο αμάξωμα του Megane, το μάτι πέφτει αμέσως στις μεγάλες γρίλιες που μαζί με τα φωτιστικά σώματα σχηματίζουν το γνωστό «C» σχήμα, το οποίο καταλήγει σε έναν χαμηλό προφυλακτήρα. Τις εντυπώσεις όμως κερδίζει η πίσω όψη, η οποία, κυρίως τη νύχτα, σε καθηλώνει! Πιο συγκεκριμένα τα φανάρια εκτείνονται από την μία άκρη ως την άλλη,  με ένα μικρό σπάσιμο, ενώ τα LED που διακοσμούν το αυτοκίνητο, τις νυχτερινές ώρες, σίγουρα θα σας κάνουν να αναρωτηθείτε .. ποιο εξωτικό αυτοκίνητο είναι αυτό



Εσωτερικό: High-tech & ποιοτικό
Προσεγμένο σε ποιότητα και φινίρισμα το εσωτερικό του Renault Megane. H κεντρική οθόνη των 8,7 ιντσών  κερδίζει τις εντυπώσεις. Υπάρχουν αρκετές θέσεις για μικροαντικείμενα, αλλά οι χώροι για τους πίσω επιβάτες υστερούν σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Αυτό δεν ισχύει για τις αποσκευές με το πορτ μπαγκάζ να είναι στα 384 λτ..

Κινητήρας - επιδόσεις: Φουλ τεχνολογίες για τον κινητήρα διαμάντι
Ο νέος turbo, άμεσου ψεκασμού, 4κύλινδρος, υποτετράγωνος, με φίλτρο GPF, κινητήρας των 1.333 κ.εκ διαθέτει τεχνολογίες αιχμής, όπως λεπτό φιλμ πολύ ισχυρού ατσαλιού. Το σημαντικό είναι πως όλα  δουλεύουν στην πράξη με τον οδηγό να εισπράττει άμεση απόκριση στο πάτημα του γκαζιού και να απολαμβάνει «γεμάτο» τράβηγμα από χαμηλά (η ροπή από 205 Nm στις 2.000 σ.α.λ. έφτασε στα 240Nm μόλις στις 1.600 σ.α.λ), πολιτισμένη λειτουργία και συγκρατημένο θόρυβο ακόμη και στις υψηλές στροφές. Μέσα σε όλα υπάρχει και αισθητή βελτίωση των επιδόσεων: Το 0-100 χλμ./ώρα από 10,5 έπεσε στα 9,7 δλ. ενώ η κατανάλωση είναι κομμάτι τσιμπημένη σχέση με τον 1,2 TCe των 130 ίππων, αφού από τα 6,8 λτ./100 χλμ. ανέβηκε στα 7,5 λτ./100 χλμ., αλλά σε σχέση με την θεαματική βελτίωση των επιδόσεων η αύξηση δεν είναι τρομακτική. Αλλωστε υπάρχει και η επιλογή ECO, που θυσιάζει μέρος των επιδόσεων προς όφελος της οικονομίας, που μπορεί να πέσει εύκολά κάτω από τα 7 λτ./100 χλμ.



Οδική συμπεριφορά: Χαίρεσαι να το οδηγείς και να ταξιδεύεις
Έχει επιτευχθεί η χρυσή τομή ανάμεσα στην άνεση και την δυναμική οδήγηση. Το Renault Megane είναι σε θέση να προσφέρει οδηγικές απολαύσεις που συγκρίνονται μόνο με αυτοκίνητα ανώτερης κατηγορίας. Από την κεντρική οθόνη αφής 8,7 ιντσών μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα σε Sport, Normal, Personal, Comfort και Eco ρυθμίζοντας έτσι αναλόγως την απόκριση του γκαζιού, το τιμόνι αλλά και τον φωτισμό της καμπίνας. Η γενικότερη συμπεριφορά του αυτοκινήτου είναι ουδέτερη στο όριο, με το πίσω μέρος να είναι αρκετά σταθερό, συμβάλλοντας στην ασφαλή του συμπεριφορά. Στις στροφές το αυτοκίνητο δεν εμφανίζει μεγάλες κλίσεις, με την συνολική αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός να είναι πραγματικά καλή.