autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

    Η Σύγκριση

    Διαβάστηκε από 28474 αναγνώστες - 19/8/2019

    Το Fiesta φοράει τον τρικύλινδρο turbo κινητήρα των 125 ίππων. Η Ford φαίνεται να εμπιστεύεται περισσότερο αυτή την έκδοση, καθώς σε αυτή έχει κάνει μικρότερες εκπτώσεις. Αυτό ομαλοποιεί την κατάσταση και φέρνει την τιμή του Focus, πολύ κοντά με αυτή των δύο αντιπάλων. Το Ceed βρίσκεται λίγο παραπάνω σε τιμή, αλλά έχει 15 επιπλέον ίππους, ενώ ένα πεντάθυρο Golf των 130 ίππων, κοστίζει πιο ακριβά.  



    Όσον αφορά τον εξοπλισμό, η VW είναι η πιο φειδωλή. Για το Ceed, η εταιρεία διαθέτει επταετή εγγύηση σε κινητήρα, μετάδοση και κιβώτιο ταχυτήτων. Αν ψάχνετε τον νικητή στη οδική συμπεριφορά,  πηγαίνετε κατευθείαν σε μια αντιπροσωπεία Ford. Παρότι υπολείπεται σε απόδοση και χωρητικότητα, ο μικρός τρικύλινδρος τα καταφέρνει αρκετά καλά απέναντι στους μεγαλύτερους κινητήρες των Kia και VW. Το Focus είναι ελαφρώς πιο αργό σε επιδόσεις, αλλά λειτουργεί ευχάριστα και ήπια ακόμα και σε υψηλότερες ταχύτητες, χωρίς να εμφανίζει θόρυβο και μηχανικούς ήχους.



    Το κακό είναι ότι αρέσκεται να δουλεύει πάντα πάνω από τις 2.000σ.α.λ, γιατί κάτω από αυτό το όριο περιστροφής, γκρινιάζει και έχει ράθυμη λειτουργία. Όμως αυτό έχει αντίκτυπο στην κατανάλωση, καθώς ο μικρότερος και βασικά πιο μοντέρνος, τριών κυλίνδρων (με απενεργοποίηση κυλίνδρων) κινητήρας, αποδεικνύεται  απροσδόκητα άπληστος, πίνοντας σχεδόν επτά λίτρα καυσίμου κάθε 100 χιλιόμετρα.



    Η ομαλή εκκίνηση με τον τρικύλινδρο, δοκιμάζει την υπομονή σου, όμως  το ίδιο συμβαίνει και σε διαδρομές με λακκούβες, όπου το Ford με τα σκληρά ελαστικά και την σφιχτή και απρόθυμη ανάρτηση, θα ενοχλήσει. Μόνο όταν η ταχύτητα αυξηθεί και  το αυτοκίνητο ρίξει όλο το βάρος του στην απόσβεση, η συμπεριφορά της ανάρτησης γίνεται πιο άνετη.



    Ας επιστρέψουμε όμως στο θέμα της οδηγικής απόλαυσης. Η θέση οδήγησης σου μεταφέρει την ισχυρή διάθεση της Ford. Το Focus είναι άμεσα συνδεδεμένο με τον δρόμο, πατάει σφιχτά και χάρη στο κοφτερό τιμόνι, στρίβει υποδειγματικά. Κορυφαία ανάρτηση, άμεσο ESP,  τόσο σύγχρονα αυτοκίνητα θα πρέπει πάντα να ανταποκρίνονται σε απότομες διορθώσεις πορείας. Ωστόσο, τα σύγχρονα μοντέλα θα πρέπει επίσης να προσφέρουν καλύτερη άνεση καθισμάτων. Τα μαξιλάρια είναι λεπτά και τα πλαϊνά μάγουλα δεν προσφέρονται για στήριξη. Επιπλέον, η πανοραμική οροφή κοστίζει πολύτιμο χώρο στο πίσω μέρος. Οι άνθρωποι που έχουν ύψος 1,75 μέτρων θα πρέπει να σκύβουν τα κεφάλια τους αν θέλουν να κάθονται όρθιοι. Το αυτοκίνητο δοκιμής της VW ήταν εξοπλισμένο με αυτόματο σύστημα DSG.



    Αυτό δίνει τα πλεονεκτήματα του Wolfsburg όσον αφορά την κατανάλωση και την ευκολία χρήσης, αλλά κοστίζει πόντους στο κεφάλαιο των τιμών, επειδή  τόσο η αυτόματη μετάδοση όσο και η πλούσια έκδοση Highline ανεβάζουν το κόστος αγοράς. Ο 1.5 TSI λειτουργεί εξαιρετικά. Ήσυχός, ισχυρός, με το VW μπορεί να πας μια χαλαρή διαδρομή ή να πας γρήγορα στη δουλειά.  Ωστόσο, δεν είναι από τους πιο σύγχρονους κινητήρες. Του λείπει η ευνοϊκή κατηγορία ρύπων Euro 6d temp και ένα φίλτρο σωματιδίων, τα οποία η VW σκοπεύει να εγκαταστήσει το επόμενο έτος.



    Παρά το περιβαλλοντικό μειονέκτημα, το Golf έχει σαφή πλεονεκτήματα. Αυτό είναι το πραγματικό all-rounder από τα τρία. Το αυτοκίνητο έχει άνετη ανάρτηση, στρίβει χωρίς προβλήματα, έχει χώρο και σφραγίζει τον οδηγό σε ένα εξαιρετικό εμπρός κάθισμα, που έχει αρκετό υλικό και προσφέρει βέλτιστη πλευρική στήριξη καθώς και επέκταση του μήκους και λειτουργία μασάζ. Τα καθίσματα στο  Kia είναι αρκετά διαφορετικά, αφού έχουν  περισσότερο αφρό παρά υποστήριξη. Ιδιαίτερα η πλευρική στήριξη είναι μακριά από το επιθυμητό επίπεδο, κάτι που σύντομα γίνεται κουραστικό και δεν ταιριάζει, με την κατά τα άλλα, φιλόξενη φύση του Ceed.


    Στο εσωτερικό, όλα είναι όπως τα θέλεις. Σαφήνεια, ευκολία στην προσέγγιση και κατανόηση όλων των κουμπιών και των χειριστηρίων. Επιπλέον, το Kia έχει άφθονη δύναμη και κερδίζει άνετα τους αντιπάλους, πετυχαίνοντας καλύτερες επιδόσεις  και υψηλή τελική ταχύτητα. Εντούτοις, ο 1.4 T-GDI  είναι ελαφρώς τραχύς. Το τιμόνι παρέχει, σε άμεση σύγκριση, λιγότερη ανατροφοδότηση, η ανάρτηση ανταποκρίνεται με ευαισθησία σε τραχιά επιφάνεια. Tο Ceed είναι καλό και πολύ φθηνό, πράγμα που το φέρνει στο ίδιο επίπεδο με το Golf.

    Συμπέρασμα 
    Το καλύτερο αυτοκίνητο είναι ως συνήθως το Golf, αλλά κοστίζει  περισσότερο, κάτι που εκμεταλλεύεται το φθηνότερο Kia, για να το φτάσει στην κορυφή. Η Ford κατασκευάζει ένα κομψό compact, με τεχνικές αδυναμίες όμως, που χρήζουν βελτίωσης.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ