Το Scala κατάφερε να εκθρονίσει το Golf και αυτό δεν είναι αποτέλεσμα μόνο της τιμής του. Με τον κορυφαίο εξοπλισμό και τον εξοπλισμό δοκιμής που έχουμε αξιολογήσει, το Scala με 25.660 ευρώ τιμή Γερμανίας, είναι μόλις 170 ευρώ φθηνότερο από το Golf της δοκιμής.
Το Skoda σε πείθει με τις δυνατότητές του, αφού εκπληρώνει όλα του τα καθήκοντα με αυτοπεποίθηση και ηρεμία. Έχει ευχάριστους χώρους, μεγάλο χώρο αποσκευών και τυπικές λεπτομέρειες Skoda (ομπρέλα, αποξεστήρα πάγου με μεγεθυντικό φακό). Το Scala τροφοδοτείται από τον ίδιο κινητήρα TSI 1.0 λίτρων με το Golf.
Οι 115 ίπποι είναι απόλυτα ικανοποιητικοί και σε συνδυασμό με τη σπορ ανάρτηση (430 ευρώ) και το ρυθμιζόμενο τιμόνι, το Scala συμπεριφέρεται σαν ένα κομμάτι του στόλου ως το VW. Υπάρχουν διαφορές? Τα πλαστικά είναι απλούστερα, ο κινητήρας είναι λίγο πιο θορυβώδης σε λειτουργία, ενώ έχει συνολικά πιο λεπτή επιδερμίδα από το Golf. Όποιος δεν ενοχλείται από κάτι αυτά, μπορεί να κάνει τα πάντα σωστά με το Skoda.
Η νίκη είναι αποτέλεσμα μόνο της τιμής; Όχι, το Skoda πείθει με τις δυνατότητές του
+: Ευχάριστος χώρος, πολύ μεγάλο πορτπαγκάζ, ζωηρός κινητήρας.
-: Λίγο πιο στενό στο εσωτερικό από τα υπόλοιπα, μόνο δύο χρόνια εγγύηση.
Copyright © 2024 - autoagora.gr