Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Peugeot 208 1,2 Puretech 82 PS

Διαβάστηκε από 18315 αναγνώστες - 3/4/2018

Ο 1,2 PureTech των 82 ίππων που συναντάμε και στο 208 παίρνει βαθμολογία πάνω από τη βάση. Χρειάζεται 12,5 δευτ. για να κάνει το 0-100χλμ./ώρα, ενώ η μικρή του ροπή ( 118Nm) θα γίνει αισθητή μόνο στην εθνική. Εντός της πόλης δεν θα προβληματίσει στιγμή, καθώς έχει αρκετή δύναμη από τις χαμηλές στροφές και θα νιώσετε το απαραίτητο τράβηγμα με το πάτημα του τρίτου πεντάλ. Ο 3κύλινδρος κινητήρας δεν πρόκειται να ακουστεί σε καμία των περιπτώσεων μέσα στη καμπίνα, ούτε έχει περιττούς ενοχλητικούς κραδασμούς που θα σας κουράσουν σε πιθανά ταξίδια.
 
Στον τομέα της κατανάλωσης, σύμφωνα με την εταιρία, το γαλλικό μικρό καίει 4,1 λίτρα τα 100χλμ. Ένα νούμερο που ικανοποιητικό και θα σας βγάλει ασπροπρόσωπους στον αστικό κύκλο.
 
Στο δρόμο, η μαλακή ανάρτηση απορροφά με περίσσια άνεση τις κακοτεχνίες των δρόμων, οι κλίσεις του αμαξώματος μπορεί να γίνονται αντιληπτές υπό πίεση, μα καταφέρνει να διατηρήσει την τροχιά του όντας απολαυστικό. Το μικρής διαμέτρου τιμόνι παρέχει άριστη πληροφόρηση στον οδηγό, ενώ τα φρένα είναι πολύ δυνατά.
 
Μπορεί στην βασική έκδοση, ο κινητήρας να μη βάζει φωτιά στην άσφαλτο, όμως σε καθημερινή χρήση και δεν καίει και τραβάει καλά. 
Μάρκα PEUGEOT
Μοντέλο 208
Version 1.2 PureTech 82 5d
Πόρτες 5
Κυβισμός 1199
Κατηγορία ΜΙΚΡΑ
Κυκλοφόρησε 2012
Crash Test Euroncap *****
Τιμή 12.901
Τιμή με έκπτωση 12.901
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ (ΧΛΣΤ.)  
Μήκος 3973
Πλάτος 1829
Υψος 1460
Μεταξόνιο 2538
Μετατρόχιο εμπρός 1475
Μετρατρόχιο πίσω 1470
Χώρος αποσκευών min (λτ./ vda) 285
Χώρος αποσκευών max (λτ./vda) 1076
Δοχείο καυσίμων (λτ.) 50
ΒΑΡΗ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ (ΚΙΛΑ)  
Καθαρό 975
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ (ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ)  
Κυβικά εκατοστά 1199
Μέγιστη ισχύς (ps) 82
Στροφές μέγιστης ισχύος 6000
Μέγιστη ροπή (nm) 118
Στροφές μέγιστης ροπής 2750
Κύλινδροι - διάταξη 3
Διάμετρος 75
Διαδρομή 90,5
Βαλβίδες ανα κύλινδρο 4
Σχέση συμπίεσης 11,1
Εκκεντροφόροι - θέση 2E
Τροφοδοσία ΨΕΚΑΣΜΟΣ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΣΗΜΕΙΩΝ

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ