autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

    Peugeot 508 1.5 130 PS EAT8

    Διαβάστηκε από 232033 αναγνώστες - 24/10/2019

    Η Peugeot σου δίνει 508 λόγους να χαμογελάς με αυτό το καινούργιο και σπουδαίο αμάξωμα. Κουπέ αισθητική, χαμηλή θέση οδήγησης και ένα i-cockpit που σε μεταφέρει στη θέση ενός μαχητικού αεροσκάφους.

    Εμφάνιση-σχεδίαση: Επιβλητικό, κουπέ σεντάν για όλα τα γούστα
    Μπορεί να αγγίζει τα 4.7 μ. αλλά πραγματικά, μακάρι να ήταν άλλο τόσο. Δεν χορταίνουμε την σχεδιαστική νέα γραμμή του 508, καθώς πλησιάζει αρκετά σε… supercar. Πιο συγκεκριμένα, το μακρύ καπό, η κλασική μάσκα της εταιρίας αλλά και το χαμηλωμένο αμάξωμα κλέβουν τις πρώτες εντυπώσεις. Βασίζεται στην EMP2 πλατφόρμα της PSA, κερδίζοντας έτσι σε ακαμψία, χάνοντας βάρος  και αυξάνοντας την άνεση με πολλαπλούς πίσω συνδέσμους. Στο πίσω μέρος, τα φώτα θυμίζουν αρκετά το μεγάλο 3008, ενώ μη ψάξετε για πλαίσιο στα παράθυρα. Δεν έχουν.



    Εσωτερικό: Premium σε όλα του, ακόμα και στις τεχνολογίες
    Ο εσωτερικός διάκοσμος βασίστηκε πάνω στο τρίπτυχο, ποιότητα-τεχνολογίες-άνεση και το αποτέλεσμα… μοναδικό. Τα πρώτα βλέμματα πέφτουν στον ψηφιακό και εντυπωσιακό σε γραφικά πίνακα οργάνων, ενώ στο κέντρο του ταμπλό, υπάρχει μία οθόνη αφής 10 ιντσών που είναι και το κέντρο ελέγχου του συστήματος infotainment. Ποιοτικά το 508 είναι premium, με αρκετά μαλακά υλικά, κάρμπον επιφάνειες και άριστη συναρμογή. Τα φώτα στην πλαφονιέρα αλλά και ο χειρισμός του clima, γίνoνται μέσω επιφανειών  αφής, ενώ στον τομέα των χώρων, μπορεί να φιλοξενήσει με μοναδική ευκολία, έως και 3 ενήλικες και τα 487 λτ. αποσκευών τους.

    Κινητήρας – επιδόσεις: Ροπή στα ύψη, κατανάλωση στα τάρταρα
    Το 508 της δοκιμής, φοράει τον 1.500άρη turbodiesel κινητήρα, απόδοσης 130 ίππων και 300 Nm ροπής. Ένα μηχανικό σύνολο που ταιριάζει πραγματικά γάντι στο αμάξι, καθώς έχει το απαραίτητο νεύρο, μα διατηρεί πάντα το οικονομικό του προφίλ. Με το πλήκτρο Drive Mode δίπλα, μπορείτε να επιλέξετε το προφίλ οδήγησης που επιθυμείτε, από Eco μέχρι και Sport, όσο το αυτόματο EAT8 κιβώτιο ακολουθεί πiστά τις οδηγίες σας. Στην πράξη το μοτέρ είναι εντυπωσιακά ήσυχο, με μηδενικό σχεδόν κροτάλισμα, ενώ έχει να δώσει από πολύ χαμηλά. Κρίνοντας και από τα νούμερα, με το 0-100 σε 10.1 δευτ. και κατανάλωση στα 5λτ.100χλμ. είναι εμφανής η πολύ καλή δουλειά που έχει γίνει από όλο το team της Peugeot.



    Οδική συμπεριφορά: Μπορείς να το πεις και πολυεργαλείο
    Το ανασχεδιασμένο i-cockpit, το πολύ μικρό μα εύχρηστο τιμόνι και το μεγάλης κλίσης παρ-πριζ σε εξιτάρουν να στρίψεις όπως δεν έχεις ξαναστρίψει ποτέ. Κατευθείαν, θα εκτιμήσεις τα μεγάλα επίπεδα πρόσφυσης, ενώ το αυτοκίνητο δεν ξεφεύγει εκατοστό από τη γραμμή που εσύ θα του ορίσεις. Η ποιότητα που σου προσφέρει στον δρόμο, μαζί με την άριστη ηχομόνωση σε προκαλεί να ταξιδεύεις για ώρες, ενώ η ανάρτηση θα κάνει εξαιρετική δουλειά σε κακοτεχνίες παρά την κάπως σφιχτή ρύθμιση της.