autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

    HONDA CR-V

    Διαβάστηκε από 62369 αναγνώστες - 9/1/2020

    Τα καλά υβριδικά σύνολα προέρχονται εδώ και καιρό και από τη Honda. Το CR-V, λοιπόν, δεν αποτελεί εξαίρεση. Ναι μεν ο ανταγωνισμός από πλευράς Toyota λειτουργεί ελαφρώς πιο οικονομικά, αλλά το CR-V λάμπει με το καλύτερο επίπεδο της άνεσης, που παρέχει στους επιβάτες, αλλά και με τη μικρότερη στάθμη θορύβου. Ο δίλιτρος κινητήρας δίνει την αίσθηση, πως λειτουργεί κάπως περιορισμένος, αλλά εκτελεί τις υπηρεσίες του βολικά και σε δεύτερο... πλάνο.



    Παρά δε, τη μικρότερη ισχύ του οι επιδόσεις του CR-V είναι απόλυτα επαρκείς. Μάλιστα, το SUV της Honda, σε ό,τι αφορά την επιτάχυνση από στάση έως τα 100 km/h, υπερβαίνει την εργοστασιακή τιμή. Από την άλλη βέβαια, είναι πιο σημαντικό το στοιχείο της ρύθμισης της ανάρτησης, η οποία είναι φίνα. Ωστόσο, δεν είναι καθόλου συνηθισμένη η χρήση των διακοπτών του «άμεσου κιβωτίου ταχυτήτων», αν και, τελικά, όλα γίνονται χωρίς κανένα πρόβλημα.



    Όπως στο Outlander, έτσι και στο CR-V, ο οδηγός μπορεί μέσω του paddle να ρυθμίσει τη «δοσολογία» των επιπέδων ανάκτησης ενέργειας. Έτσι, το CR-V είναι σε θέση σε μία δεδομένη διαδρομή να συνεχίζει επί μακρόν το cruising. Οι καλές αναλογίες χώρων στο εσωτερικό ολοκληρώνουν τα προτερήματα του CR-V και του παρέχουν στο τέλος άξια τη νίκη.


    + Πετυχημένη η ρύθμιση της ανάρτηση και ο συνδυασμός κινητήρων-κιβωτίου ταχυτήτων, τα καλύτερα φρένα, πολλή άνεση και μεγάλοι χώροι.
    - Μικρό το ρυμουλκούμενο βάρος, κάπως πιο αυξημένη η κατανάλωση και εγγύηση μόνο τριών ετών.

    Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει