Τα βρετανικά roadster είναι ιδιαίτερα προσφιλή στους φίλους των ιστορικών οχημάτων, και όχι άδικα. Τα μικρά, λεπτεπίλεπτα αμαξώματα με τους τετρακύλινδρους συνήθως κινητήρες αποτελούν το ιδανικό μέσο για ανοιχτές, καλοκαιρινές βόλτες σε επαρχιακούς δρόμους, όπου το αυτοκίνητο χάρη στις μαζεμένες του διαστάσεις και την φυσιολογική ιπποδύναμη μπορεί να ελίσσεται στις στριφτερές διαδρομές χωρίς κανένα πρόβλημα, και η ρετρό αισθητική τους δίνει αέρα Κυανής Ακτής ή ορεινών περασμάτων των Αλπεων σε οποιαδήποτε βόλτα κάνετε στην επαρχιακή Ελλάδα.
Ένα τέτοιο αυτοκίνητο είναι και το Sunbeam Alpine, μοντέλο που πολλοί αγνοούν, ίσως και λόγω του γεγονότος πως η εταιρεία σταμάτησε να παράγει οχήματα με την επωνυμία «Sunbeam» το 1976. Το Alpine ήταν ένα πανέμορφο roadster το οποίο είχε συνηθισμένους κινητήρες 1500 και 1700 κυβικών, οι οποίοι δεν είχαν ακραία τεχνολογία επάνω τους, γεγονός που έκανε το αυτοκίνητο αξιόπιστο.
Επειδή πάντα υπήρχαν αυτοί που είχαν ανάγκη από εντυπωσιακές επιδόσεις, η εταιρεία κατασκεύασε και το Sunbeam Tiger, με παρόμοια εξωτερική εμφάνιση αλλά έναν V8 της Ford κάτω από το καπό, ο οποίος έκανε το αυτοκίνητο εξωφρενικά γρήγορο.
3) Ferrari Mondial (1980) Οι λέξεις «Ferrari» και «ξεχασμένη» δεν ταιριάζουν δίπλα δίπλα, ούτε καν στην ίδια πρόταση. Έτσι λοιπόν, θεωρούμε την Mondial ως ένα μοντέλο το οποίο συχνά παραβλέπεται αφού επισκιάζεται από τις Testarossa και τις υπόλοιπες Ferrari της εποχής που είχαν V12 κινητήρες.
H Mondial ήταν ένα τετραθέσιο αυτοκίνητο με V8 κινητήρα, σε ατμοσφαιρικές και turbo εκδόσεις, και ήταν η πιο οικονομική Ferrari που μπορούσε να αγοράσει καινούρια κάποιος από την αντιπροσωπεία. Ήταν ιδιαίτερα δημοφιλής, αλλά στην πάροδο του χρόνου ξεχάστηκε, επειδή δεν είχε την αίγλη των μεγαλύτερων και ισχυρότερων μοντέλων της εταιρείας.
4) Lamborghini Jalpa (1981) Αφήνουμε το Maranello και πάμε στην κοντινή αγροτική SantΆAgata Bolognese, την κωμόπολη που ανάμεσα από τα σιτηρά έχει τα κεντρικά της εταιρείας με έμβλημα τον οργισμένο Ταύρο.
Η Lamborghini Jalpa κατασκευαζόταν μεταξύ του 1981 και του 1988 και ήταν και αυτή, όπως και η Mondial, το οικονομικότερο μοντέλο της εταιρείας. Ο σχεδιασμός της έχει αρκετές επιρροές από την θρυλική Lamborghini Countach, αφού κι αυτή είχε σφηνοειδές σχήμα, πρησμένα φτερά και μια μεγάλη αεροτομή πίσω. Οι περισσότερες Jalpa είχαν targa οροφή, αλλά αντί για τον εικονικό V12 είχαν έναν V8 3500 κυβικών, απόδοσης 260 ίππων.
Κατασκευάστηκαν μόνο 410 Lamborghini Jalpa, και ενώ δεν ήταν άσχημο ή κακό αυτοκίνητο, ήταν δυστυχώς καταδικασμένο να ζει για πάντα στη σκιά της Countach, κάνοντάς το έτσι ένα από τα ξεχασμένα supercars του παρελθόντος.
5) Datsun Fairlady Roadster (1960-1970) Η ονομασία «Datsun Fairlady» παραπέμπει όλους τους ιαπωνόφιλους στα Z cars, και πιο συγκεκριμένα στο S30 240Z του 1969.
Κι όμως, το πρώτο μοντέλο της Ιαπωνικής εταιρείας που έφερε την ονομασία «Fairlady» ήταν ένα roadster του 1960, το οποίο είχε εμφάνιση που θύμιζε τα Βρετανικά Roadster όπως τα Triumph και MG, αλλά λόγω της Ιαπωνικής κατασκευής του είχε προσοχή στη λεπτομέρεια και αξιοπιστία. Τα τελευταία μοντέλα που εξοπλίζονταν με δίλιτρο κινητήρα, είχαν ιδιαίτερα sport και δυναμική οδηγική συμπεριφορά.
Η μεγάλη επιτυχία των επόμενων Z cars όμως, έστρεψε επάνω τους την προσοχή του κόσμου, με αποτέλεσμα τα Fairlady Roadsters να ξεχαστούν.