Η εργοστασιακή απόδοση του μοτέρ με τα 3200 κυβικά δεν αρκούσε, και έτσι η Alpina έβαλε το χέρι της, εξελίσσοντας πολλαπλές εισαγωγής και εξαγωγής αποκλειστικά για την 333i.Το χάλκινο ψυγείο ήταν επίσης αναβαθμισμένο, ενώ βελτίωση έγινε και στον εγκέφαλο του L-Jetronic. Χάρη σε όλα αυτά, η ιπποδύναμη του μοντέλου ήταν 194 PS, αλλά το κυριότερο, η καμπύλη της ροπής είχε μεταφερθεί χαμηλότερα. Στις 4.300 στροφές, ο οδηγός είχε διαθέσιμα 295Nm, ικανά να σπρώξουν την μικρή, ελαφριά Γερμανίδα προς τα εμπρός, αλλά και το πλάι.
Copyright © 2024 - autoagora.gr