Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Φόρος τιμής στο «απόλυτο» Mitsubishi Lancer Evo
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Φόρος τιμής στο «απόλυτο» Mitsubishi Lancer Evo

1/4/2024

Το Mitsubishi Lancer Evolution ήταν ένα αυτοκίνητο που κέρδισε φανατικούς οπαδούς. Αν υπάρχει όμως μία έκδοση που ξεχώρισε όσο καμία άλλη, αυτή είναι η «Tommi Makinen». Ας θυμηθούμε τη στιγμή που οι Ιάπωνες μεγαλούργησαν!

Η «χρυσή εποχή» των αμείλικτων Subaru Impreza και Mitsubishi Lancer Evolution έχει περάσει ανεπιστρεπτί. Σίγουρα πολλοί τη λησμονούν, δεδομένου ότι η αυτοκίνηση στρέφεται πλέον στα μονοπάτια του εξηλεκτρισμού ακόμα και για τις γρήγορες εκδόσεις. Δύσκολα θα μπορούσαμε να ξεχωρίσουμε το αγαπημένο μας Subaru Impreza, αλλά το μόνο σίγουρο είναι ότι στην αντίπερα όχθη υπήρχε ένα αυτοκίνητο που με το πέρασμα των χρόνων η τιμή του θα αυξάνεται αντί να μειώνεται. Ο λόγος για το επετειακό Mitsubishi Lancer Evolution Tommi Makinen Edition, το οποίο λανσαρίστηκε προκειμένου η ιαπωνική φίρμα να τιμήσει τον οδηγό του αγωνιστικού της τμήματος.
Το Mitsubishi Lancer Evolution Tommi Makinen Edition παρουσιάστηκε το 1999, λίγο καιρό μετά την κατάκτηση του τέταρτου πρωταθλήματος οδηγών του Tommi Makinen στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλλυ. Η ειδική έκδοση προσφέρθηκε σε μόλις 2.500 αντίτυπα και όλα προσφέρθηκαν σε πέντε συγκεκριμένα χρώματα (Passion Red, Canal Blue, Scotia White, Satellite Silver και Pyrenean Black), ενώ σε επίπεδο εξοπλισμού υπήρξαν τρεις εκδόσεις που διαφοροποιούνταν αισθητά ως προς το βάρος.



Το «Tommi Makinen» διαθέτει στοιχεία που το κάνουν να ξεχωρίζει από μακριά. Αρχικά, το αμάξωμα περιβάλλεται από ειδικές λωρίδες που παραπέμπουν στο αγωνιστικό τμήμα της Mitsubishi, ενώ αρκετές αλλαγές υπάρχουν και στο εμπρός μέρος. Για παράδειγμα, ο προφυλακτήρας διαθέτει μία αρκετά πιο δυναμική σχεδίαση, ενώ στο καπό υπάρχουν μεγάλες εισαγωγές αέρα. Επιπλέον χαρακτηριστικό στοιχείο του «Tommi Makinen Edition» είναι οι λευκές ζάντες μεγέθους 17 ιντσών της Enkei.

Αξεσουάρ από κορυφαίες εταιρείες του χώρου της αυτοκίνησης συναντάει κανείς και στο εσωτερικό του ιαπωνικού μοντέλου. Για παράδειγμα το τιμόνι δημιουργήθηκε αποκλειστικά από την εταιρεία Momo, ενώ τα αγωνιστικά bucket καθίσματα προέρχονται από τη Recaro και φέρουν τα λογότυπα «Tommi Makinen». Εννοείται ότι σε ένα αυτοκίνητο σαν κι αυτό, που διατέθηκε σε περιορισμένη παραγωγή, υπάρχει και το σχετικό ταμπελάκι που αναγράφει τον αύξοντα αριθμό.

 

Σελ.
2
Στους 280 ίππους ο «συνήθης ύποπτος» 4G63
Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις