Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

2η γενιά: Το πιο γνωστό Eclipse

11/5/2021

Το 1994, ήρθε η ώρα για τη δεύτερη γενιά του μοντέλου, η οποία είναι για πολλούς η πιο διάσημη από όλες, χάρη στο πράσινο Eclipse που πρωταγωνίστησε στην μεγάλη οθόνη στο The Fast and The Furious του 2001, ως το 1ο αυτοκίνητο του Brian O Conner που ενσάρκωσε ο αδικοχαμένος Paul Walker.

Το νέο Mitsubishi Eclipse, καθώς και το Eagle Talon, διατήρησαν τις αναλογίες του προκατόχου τους, έχοντας παράλληλα πιο «φρέσκο» και μοντέρνο στιλ. Σχεδιασμένο στο design studio της Mitsubishi στην California, το αμάξωμα ήταν πιο στρογγυλεμένο και πιο αεροδυναμικό, ενώ οι ευθείες είχαν αντικατασταθεί από καμπύλες.

Εμπρός, τα φωτιστικά σώματα παρέμειναν μακρόστενα, και το φούσκωμα στο καπό τονίστηκε περισσότερο. Το προφίλ του αυτοκινήτου ήταν πιο «ρευστό», και τα πίσω ενιαία φανάρια, με το κεντρικό πλαίσιο που ανέγραφε την ονομασία του μοντέλου, είχαν έντονες ακμές στο τελείωμά τους, που ταίριαζε με το σχεδιασμό των πλαϊνών παραθύρων. Η πίσω πινακίδα βρισκόταν στον προφυλακτήρα του Eclipse, ενώ στο Talon ήταν ανάμεσα από τα φώτα. Όσον αφορά το Plymouth Laser, αυτό σταμάτησε να παράγεται, αφού είχε τις χαμηλότερες πωλήσεις από τα 3 αδελφά μοντέλα.



Το εσωτερικό του νέου Eclipse ήταν αντίστοιχα εκμοντερνισμένο. Ενώ παρέμεινε οδηγοκεντρικό, έχασε λίγο από τον ξεχωριστό χαρακτήρα που είχε αυτό της πρώτης γενιάς. Παρόλα αυτά, η αίσθηση ενός πιλοτηρίου αεροπλάνου συνέχισε να υφίσταται, χάρη στο ταμπλό που «αγκάλιαζε» τον οδηγό και προεκτεινόταν νοητά στην πόρτα. Εκτός αυτού, όλες οι εκδόσεις είχαν πλέον bucket καθίσματα.

Όσον αφορά τα μηχανικά σύνολα, η βασική έκδοση για την Αμερική διέθετε έναν δίλιτρο ατμοσφαιρικό κινητήρα της Chrysler, απόδοσης 142 ίππων, ενώ αντίστοιχα στην Ευρώπη το γνωρίσαμε με τον γνωστό 4G63 με ισχύ 143PS. Στην κορυφή της γκάμας βρισκόταν βέβαια το GSX, που πλέον είχε ιπποδύναμη 213PS και ροπή 290Nm από τον αναβαθμισμένο 4G63T, ενώ ακριβώς «ένα σκαλοπάτι» πιο κάτω υπήρχε το προσθιοκίνητο GS-T με το ίδιο μοτέρ. Το TD05-14B turbo που είχε η προηγούμενη γενιά είχε αντικατασταθεί από ένα μικρότερο T25 της Garrett, το οποίο βελτίωνε την απόκριση και μείωνε το turbo lag.

Το 1995, ακολουθώντας την εξαγορά του μεριδίου της Chrysler από την Mitsubishi, η Diamond-Star Motors μετονομάστηκε σε Mitsubishi Motors Manufacturing America (MMMA).
 


To 1996 παρουσιάστηκε η ανοιχτή έκδοση του Mitsubishi Eclipse, αμιγώς προσθιοκίνητη με τον γνωστό turbo 4G63T ή τον ατμοσφαιρικό 4G64 2,4 λίτρων και απόδοσης 143 ίππων. Την επόμενη χρονιά, η εταιρεία ανανέωσε τη 2η γενιά με ένα facelift, χαρίζοντας επιπλέον δυναμισμό στο αυτοκίνητο. Εμπρός, τα φανάρια απέκτησαν μαύρο εσωτερικό, ενώ το κεντρικό άνοιγμα του προφυλακτήρα έγινε μεγαλύτερο και πιο επιθετικό. Τα φώτα της όπισθεν στον πίσω προφυλακτήρα έγιναν στρογγυλά και πιο διακριτικά, και μία αεροτομή κοσμούσε την 3η πόρτα των turbo εκδόσεων.

Το 1998 σταμάτησε η παραγωγή του Eagle Talon, ενώ η μάρκα Eagle καταργήθηκε, και το Mitsubishi συνέχισε πλέον μόνο του την πορεία του.
Την ίδια χρονιά, η εταιρεία με σήμα τα 3 διαμάντια παρουσίασε το Concept SST, που αποτελούσε προοίμιο για το Eclipse 3ης γενιάς που γνωρίσαμε το επόμενο έτος.
 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει